Joe DiMaggio Skrevet 26. oktober 2009 Skrevet 26. oktober 2009 Noen som vet hvordan man kan kontakte Facbook via e-post?
ilpostino Skrevet 26. oktober 2009 Skrevet 26. oktober 2009 hva med Hjelp som du finner link til helt nederst på siden?
Joe DiMaggio Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Skrevet 26. oktober 2009 Jeg finner ikke svar på spørsmålet mitt der :-/
Zeph Skrevet 26. oktober 2009 Skrevet 26. oktober 2009 Spør på forumet eller søk på Google. Interaktiv support frå FB får du ikkje.
hernil Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 Spør på forumet eller søk på Google. Interaktiv support frå FB får du ikkje. Det fikk jeg en gang, men må innrømme at jeg ikke husker hvordan
Joe DiMaggio Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Problemet mitt er at jeg og en bekjent laget en side på Facebook en gang som jeg opprettet. Jeg oppgraderte kameraten min til administrator. Nå skal jeg melde meg ut, men det går ikke. Personen som oppretter siden kan aldri melde seg ut. Helst skinnsykt dårlig! Jeg ønsker jo ikke og ha noe med dette å gjøre lengere, men jeg kan ikke slette den. Da vil jo han andre miste over 9000 tilhengere fra siden. Jeg fant ut nå at dette står også i Facbooks FAQ. De er altså klar over det og det skal være sånn! Endret 27. oktober 2009 av Sveinung
karakas Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 Det er ikke uten grunn at de to mest stillte spørsmålene til Facebook er: 1. Hvordan kan jeg slette kontoen min? 2. Hvordan kommer jeg i kontakt med Facebook?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå