Gå til innhold

Netshop Supertirsdag 27. Oktober kl. 10:00

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver å spørre en gang til: Nå har jeg lagt inn endel "TIMESALG"-bestillinger, som nå har status "åpen". Blir disse samlet automatisk når supertirsdagen er over, eller må jeg gjøre noe selv for å få effektuert bestillingen?

Skrevet
Prøver å spørre en gang til: Nå har jeg lagt inn endel "TIMESALG"-bestillinger, som nå har status "åpen". Blir disse samlet automatisk når supertirsdagen er over, eller må jeg gjøre noe selv for å få effektuert bestillingen?

De samles automatisk hvis du har valgt kontant/oppkrav som betalingsmetode

Skrevet (endret)

HAUHAUHAU!!

Nå røyk akkurat hovedkortet mitt, så da ser jeg gjerne at det kommer et tilbud fra dere på et sokkel 775- kort (Intel brikkesett), 4 ramplasser og minimum 1 x eSATA please!!!!!

:thumbup::thumbup:

Endret av Rayline TWB
Gjest Slettet+89234341
Skrevet (endret)

Tragisk ja :/

Var ikke på timesalget jeg mente når jeg skrev 10-20-30,- salg, var en egenseksjon slik det har vært før.

edit: ser de ligger under flyttesalg :)

Endret av Slettet+89234341
Skrevet
Kan man også merke ordinære varer/bestilling med "Timesalg" og samle opp/få de sammen med Supertirsdag orderen?

jepp

Hvordan? Merke de også med timesalg?

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

Håper det kommer et rimelig kabinett :D

Skrevet
Kan man også merke ordinære varer/bestilling med "Timesalg" og samle opp/få de sammen med Supertirsdag orderen?

jepp

helt riktig.

merk alt du vil ha samlet med TIMESALG, så får du det samlet...

Skrevet

Der kom en stor TV men det var ikke knalltilbud akkurat. En TV som har lagt på 25000 såpass lenge, og som billigste pris i prisguiden er 23500,- (Amentio og Datakjeden) hadde jeg håpet på en bedre pris på enn 23000,- på en SUPERTirsdag ;)

Hadde man kunne bydd hadde jeg bydd 12995,- for en UE46B7XXX, og 18995,- for en UE55B7XXX - hvis en av TV'ene kommer til den prisen (evt om jeg får et personlig tilbud på PM :p) - så har dere et salg ;)

Skrevet

jepp

helt riktig.

merk alt du vil ha samlet med TIMESALG, så får du det samlet...

Ok! Takk!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...