Gå til innhold

Netshop Supertirsdag 27. Oktober kl. 10:00


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann Alle! =)

 

Godt og se at dere faktisk ikke har trengt min hjelp enda. Ser det har vært noen spørsmål her, men med god førstepost ser det ut som om dere klarer dere helt fint =)

 

Men jeg har et annet problem her som jeg trenger hjelp med! ;D

 

Forrige supertirsdag så hadde jeg en konkurranse, hvor jeg hadde en laptop i førstepremie.

Som sikkert flere bittert husker, så klarte dere ikke den gang oppdraget, og den ble liggende på lager å støve.

Saken er da at jeg fortsatt har denne laptoppen å gi bort, men jeg kommer ikke på noen god konkurranse og holde. Er det noen som kan hjepe meg her? Med et godt forslag til konkurranse? ;D

 

 

Hilsen Stian - NetShop.no

 

Samme som sist gang. Altså poste 2k innlegg. :D

Lenke til kommentar
Nok ein gong ikkje for imponerande tilbod. Dersom ikkje Intel SSD kjem kan det diverre hende for Netshop at bestillingane mine forsvinn...

Nå synes jeg det har vært jalla nok om denne evindelige Intel SSD'n, for det første har de ingen Intel SSD'er på lager, og for det andre så har de mer enn nok med å i det hele tatt levere de til kunder som allerede har bestilt. Hvorfor skal de selge en del som allerede selger som hakka møkk?

 

Sry, men en Intel SSD kommer nok neppe på tilbud, og ihvertfall ikke til et smakfult tilbud :)

Eg trur innerst inne heller ikkje at den kjem, men dersom det er mange nok kan det hende at Netshop er villig til å selge eit parti litt billigare berre for å få fleire nøgde kundar. Ofte er meirsal vel så viktig for fortenesten til ein butikk, som sjølve hovudvara ;) Kanskje Netshop og innser det, og lar eit større parti gå med dårligare forteneste enn vanleg? Det er fleire nettbutikkar som har gjort det tidlegare, mellom anna Komplett sitt supertilbod på 4870x2 dersom eg hugsar rett..

 

Slik eg ser det er ståa for Intel SSD blitt litt betre i det siste, og kanskje Netshop har fått tak i eit billig parti. Så vidt eg hugsar anntyda dei og forrige supertysdag at Intel SSD ville kome med eit seinare høve.

 

edit: @Latias: dersom du hadde følgd med i tråden hadde du sett kva konkurransen er ;) No vil eg ikkje tipse for mykje for å øydeleggje mine eigne vinnarsjansar :p

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

For å gjenta meg selv:

 

Ønsker meg et tilbud på denne H/K-høytaler-pakka, den er bra saker:

 

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=119582

harman_kardon_hjemmekinohoeyttalere_sort_-1322659825_0_Big.jpg

 

I tileg hadde det vært fint med et tilbud på Antec Fusion Remote Max

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=112082

 

Gjerne også tilbud på en grei Blu-ray-leser, evt et knalltilbud på LG sin blu-ray-brenner. (dere har to blu-ray-brennere med samme navn, lenket til den ene)

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=136400

 

Ellers støtter jeg forsåvidt også opp om INtel 80 GB SSD gen2. er jo lov å håpe...

 

AtW

Lenke til kommentar
Bare jeg som synes det er litt tullete å ha samme produkt på timestilbudet, fler ganger? Først i7 920, og nå HDMI kabelen.

Er jo kjekt for de som ikke har vært med fra starten

 

Jo og ja men vel, er jo litt nedtur for oss som har fulgt med fra starten da. Hørte også noe om å "samle" tilbudene i kveld(?). Da kan de heller få returnere da, synes jeg.

Lenke til kommentar
Eg trur innerst inne heller ikkje at den kjem, men dersom det er mange nok kan det hende at Netshop er villig til å selge eit parti litt billigare berre for å få fleire nøgde kundar. Ofte er meirsal vel så viktig for fortenesten til ein butikk, som sjølve hovudvara ;) Kanskje Netshop og innser det, og lar eit større parti gå med dårligare forteneste enn vanleg? Det er fleire nettbutikkar som har gjort det tidlegare, mellom anna Komplett sitt supertilbod på 4870x2 dersom eg hugsar rett..

 

Slik eg ser det er ståa for Intel SSD blitt litt betre i det siste, og kanskje Netshop har fått tak i eit billig parti. Så vidt eg hugsar anntyda dei og forrige supertysdag at Intel SSD ville kome med eit seinare høve.

Helt feil, Komplett hadde Ati 4870X2 kortene allerede på lager, og om jeg ikke husker helt feil var det en produsent Komplett skulle fase ut i 4870X2-sortementet sitt.

Hensikten med slike dager er jo selvforklarende.

 

Forøvrig sier jeg ikke Nei-takk til en slik disk selv, men det virker som at noen blir direkte skuffet om den ikke kommer.

Lenke til kommentar
Jeg byr:

14 Kr

73 Kr

29 Kr

12 Kr

88 Kr

66 Kr

55 Kr

44 Kr

33 Kr

22 Kr

 

- Takker på forskudd ;)

Hvis 10 stykker går sammen og ofrer en stemme kan vi ødelegge sjansene for at lars vinner.

 

Edit: I tillegg er det nok litt for seint og bruke den taktikken i og med andre ha allerede stemt.

Endret av Aleksmy!
Lenke til kommentar
Er problemene med Seagate-diskene over? De på 1,5 TB slet jo verre tidligere i år.

 

Jada, problemene forsvant da det kom ny firmware i desember eller januar. Ryktet er fortsatt dårlig, men diskene er det ingenting i veien med.

 

Ok, takk for svar. Hvordan er lydnivået på disse? Samme høyfrekvente hvinet som tidligere?

 

Har kun kjørt Samsung i det siste, så vet ikke hvordan Seagate er for tiden.

Lenke til kommentar
Er problemene med Seagate-diskene over? De på 1,5 TB slet jo verre tidligere i år.

 

Jada, problemene forsvant da det kom ny firmware i desember eller januar. Ryktet er fortsatt dårlig, men diskene er det ingenting i veien med.

 

Ok, takk for svar. Hvordan er lydnivået på disse? Samme høyfrekvente hvinet som tidligere?

 

Har kun kjørt Samsung i det siste, så vet ikke hvordan Seagate er for tiden.

har 16stk av de 1,5tb seagate som hadde firmware problemet i fjor, lydnivået vet ikke jeg helt da det står delta vifter i servern som overdøver diskene men jeg har ikke hatt noe problemer med de.

stått ganske 24/7 på siden desember.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...