Gå til innhold

De store bilspillene! Hvilket skal/har du?


Hvilket bilspill har/skal du ha?  

36 stemmer

  1. 1. Hvilket bilspill har/skal du ha?

    • Need for Speed: SHIFT
      12
    • Forza Motorsport: 3
      17
    • Gran Turismo 5
      18


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De store bilspillene innenfor hva? De siste som er blitt lansert/blir lansert? Hadde i grunn vært greit å gjøre det mer ordentlig ved og enten spesifisere bedre eller legge med resten av bilspillene. Dirt 1 & 2, Richard Burns, GTR serien, RACE osv

 

 

Det blir på en måte en annen klasse. Det er disse 3 det er mest diskusjon rundt. Derfor valgte jeg de spillene.

Lenke til kommentar

Mest diskutert rundt i nåtid du er ute etter da? Flere av spillene jeg nevner har blitt diskutert i mye større grad enn Shift, Forza 3 og GT5. Har spilt bilspill i endel år nå.. så de bilspillene som nevnes er langt ifra de beste, snarere heller de som er de nyeste.

Endret av Scotty
Lenke til kommentar

Hovedgreia for at jeg nevnte det var fordi det ikke virka som at du visste om de andre. Hva med f.eks PGR eller TDU? Mange spill som burde vært med på lista der.. så synes at avtemningen ikke er helt fullført, og heller laget kjapt for det å lage en poll. Men nok om det. Poenget mitt har kommet frem.

Lenke til kommentar
Hovedgreia for at jeg nevnte det var fordi det ikke virka som at du visste om de andre. Hva med f.eks PGR eller TDU? Mange spill som burde vært med på lista der.. så synes at avtemningen ikke er helt fullført, og heller laget kjapt for det å lage en poll. Men nok om det. Poenget mitt har kommet frem.

 

Greit, greit. Men poenget var som jeg sa: De nyeste og mest omdiskuterte i nåtid. Kunne også hatt med Dirt 2, men det blir liksom rally-spill ikke vanlig simulator.

Lenke til kommentar

Starter du bare slike tråder for å kunne bevise at valget ditt er det generelle valget på forumet? :p

Syntes Scotty var unødvendig pirkete ja, når han skriver "Hvilket skal/har du?" er det vel ganske åpenbart at det dreier seg om nye spill.

 

Men syntes nok dirt 2 kunne kommet med. Shift er ikke akkurat så veldig simlulator-like.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...