Gå til innhold

Zack Braff (JD) slutter i SCRUBS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir interessant å sjå kva dei kan skape ut av det. Eg er i utgangspunktet negativ sidan dei vanskeleg kan gjenskape Scrubs 1-8 (eller 1-5, då byrja det gå på nedover). Sesong 7 var jo det det var, tilførte ikkje mykje nytt. Sesong 8 fungerte bra, men dei burde avslutta serien der og heller kome på noko nytt. Scrubs er JD, difor vil aldri sesong 9 bli Scrubs.

 

Det er meg på biletet ja. :)

Lenke til kommentar

Hvordan er Leonard Hofstadter i senga? Tips, gi han ost neste gang.....

 

Jeg tror Scrubs kan bli brukbart i sesong 9, men ikke på sitt beste. JD forsetter litt, samme gjør også Elliott. Janitor er ferdig. Ted er borte. Men Dr. Cox og Turk er forsatt faste. Og vi får nye hovedkarakterer. Kan bli greit det, bra at serier blir fornyet litt istede for bare vanlig melking med de samme skuspillerne hver bidige sesong.

Lenke til kommentar
du var fin zeph:) sykt vakker.

Haha, jeg har alltid trodd at det bare var et bilde av en random hottie :p Så feil kan man ta.

 

On Topic: Jeg synes scrubs alt har tapt seg stort. Det er nesten ikke en eneste morsomhet man ikke kan se komme lenge i forveien. Det har rett og slett blitt litt for repetetivt.

Endret av SkoMedHull
Lenke til kommentar
du var fin zeph:) sykt vakker.

Haha, jeg har alltid trodd at det bare var et bilde av en random hottie :p Så feil kan man ta.

 

On Topic: Jeg synes scrubs alt har tapt seg stort. Det er nesten ikke en eneste morsomhet man ikke kan se komme lenge i forveien. Det har rett og slett blitt litt for repetetivt.

 

Nå skal ikke jeg ødelegge en eventuell nerdeglede her, men har dere sett 'The Big Bang Theory'?

 

Gjør det, og spør deretter om Zeph er dama på bildet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...