Gå til innhold

Årets beste mobiltelefoner er kåret


Anbefalte innlegg

Du glemte at Iphone har dårligere lydkvalitet, overføring av sanger kun gjennom itunes, mangler FM radio, har et mye dårligere kamera samtidig som man kun får kjøpt denne med abbonement. I tillegg er den dyrere. Så noen verdig vinner kan man ikke si at denne er.

Du kan få iphone 16gb 3GS for 4038,- uten abonnement hos telekiosken. (velg superpluss 2490, og ring telenor og be de låse opp telefonen for deg etterpå). Totaltprisen blir 4038,-, og du kan bruke ludo om du vil.

 

Hva angår lydkvalitet, overføring av sanger og radio, går dette under "Årets musikktelefon". Her skal jeg ikke krangle, da det kanskje er en god telefon for musikkelskere. Men skal du begynne å pirke på småting, kan jeg jo liste opp hva som er negativt med w995, den listen kan bli lang -> ikke fulltastatur, ikke touchskjerm, ikke multitasking, ikke smarttelefon, lite utvalg av 3rd party programmer, dårlig skjerm, lav oppløsning, proprietær usb :S, lite internt minne, ikke imponerende batterilevetid, problemer med nettleser, ordinær prosessor, høy sar-verdi, ikke fm-sender, ikke støtte for divx eller xvid, dårlig videoopptak ...

 

Sier ikke at dette er en dårlig telefon, men om du klarer ramse opp noen dårlige egenskaper til iphone, så klarer jeg fint liste opp mer om w995, det var vel egentlig poenget mitt. Og jeg liker ikke iphone engang. Jeg står på at w995 absolutt ikke er årets mobiltelefon. Det er andre som fortjener den tittelen.

Endret av apegryn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå skal det sies at SE har rullet ut noen spennende, innovative modeller (Les: Aino, Satio og Yari). Men disse er vel ikke tatt med i kåringen i og med at de ikke er testet av amobil...

 

 

Igjen, meget skuffende at amobil unnlater å svare oss.

 

Er ikke så mye å svare på da. De skrev en artikkel, mange er uenige i innholdet. Det er alt..

Lenke til kommentar
Nå skal det sies at SE har rullet ut noen spennende, innovative modeller (Les: Aino, Satio og Yari). Men disse er vel ikke tatt med i kåringen i og med at de ikke er testet av amobil...

 

 

Igjen, meget skuffende at amobil unnlater å svare oss.

 

Er ikke så mye å svare på da. De skrev en artikkel, mange er uenige i innholdet. Det er alt..

 

Og det er alt? Så at så mange brukere er misfornøyde, og med så veldig god grunn, er ikke nok?

 

Årets telefon kan ikke kåres før året er ferdig. Og SE W995 kan vel for f*** ikke sammenliknes med Omnia HD og Hero osv.

 

Ja, det er alt. Men hvis de lar denne artikkelen stå har de jo på en måte ødelagt sjansen sin til å skrive en skikkelig artikkel om årets mobiler med flere genre når året er ferdig.

 

Jeg ber dere høre på brukerene! Har dere virkelig ikke lyst til å hjelpe dem?

Endret av program
Lenke til kommentar

Kommer vel ann på hva man legger i det.

 

Hvis amobil anseer disse kåringene som seriøse, synes jeg det er litt latterlig, da det hele virket litt tåpelig. Eksempel på dette er videoen.

 

Dermed sitter jeg med inntrykket at det hele var en subjektiv vurdering av telefoner som har kommet de siste 12 månedene og om "juryen" synes W995 var en sensasjon av en telefon, så får de vel synes det. For de som fortsatt lurer på hvem juryen er så er de listet på slutten av videoen.

 

Jeg nekter å tro at de ærlig kan mene at W995 var den beste telefonen som kom i år...

Endret av Lokii
Lenke til kommentar
Kommer vel ann på hva man legger i det.

 

Hvis amobil anseer disse kåringene som seriøse, synes jeg det er litt latterlig, da det hele virket litt tåpelig. Eksempel på dette er videoen.

 

Dermed sitter jeg med inntrykket at det hele var en subjektiv vurdering av telefoner som har kommet de siste 12 månedene og om "juryen" synes W995 var en sensasjon av en telefon, så får de vel synes det. For de som fortsatt lurer på hvem juryen er så er de listet på slutten av videoen.

 

Jeg nekter å tro at de ærlig kan mene at W995 var den beste telefonen som kom i år...

 

Problemet her er at Sony Ericsson kommer til å melke dette for hva det er verdt. De fleste her inne vet bedre, men mange kjøpere der ute vet lite om mobiltelefoner og kan da ende opp med å kjøpe W995 forran feks Omnia HD da den har stemplet årets mobiltelefon. Det blir helt feil, men det er god PR for SE.

Lenke til kommentar
Kommer vel ann på hva man legger i det.

 

Hvis amobil anseer disse kåringene som seriøse, synes jeg det er litt latterlig, da det hele virket litt tåpelig. Eksempel på dette er videoen.

 

Dermed sitter jeg med inntrykket at det hele var en subjektiv vurdering av telefoner som har kommet de siste 12 månedene og om "juryen" synes W995 var en sensasjon av en telefon, så får de vel synes det. For de som fortsatt lurer på hvem juryen er så er de listet på slutten av videoen.

 

Jeg nekter å tro at de ærlig kan mene at W995 var den beste telefonen som kom i år...

 

Problemet her er at Sony Ericsson kommer til å melke dette for hva det er verdt. De fleste her inne vet bedre, men mange kjøpere der ute vet lite om mobiltelefoner og kan da ende opp med å kjøpe W995 forran feks Omnia HD da den har stemplet årets mobiltelefon. Det blir helt feil, men det er god PR for SE.

Ja for det er jo krise om noen ender opp med en W995. :roll: Omnia HD er for all del en veldig bra og funksjonsrik telefon, men mannen i gata har ikke bruk for en så stor og avansert mobil. Jeg tror at W995 appelerer til en større del av befolkningen. Teknofrikene derimot, velger helt sikkert Omnia HD f.eks.

Endret av Panic
Lenke til kommentar
Kommer vel ann på hva man legger i det.

 

Hvis amobil anseer disse kåringene som seriøse, synes jeg det er litt latterlig, da det hele virket litt tåpelig. Eksempel på dette er videoen.

 

Dermed sitter jeg med inntrykket at det hele var en subjektiv vurdering av telefoner som har kommet de siste 12 månedene og om "juryen" synes W995 var en sensasjon av en telefon, så får de vel synes det. For de som fortsatt lurer på hvem juryen er så er de listet på slutten av videoen.

 

Jeg nekter å tro at de ærlig kan mene at W995 var den beste telefonen som kom i år...

 

Problemet her er at Sony Ericsson kommer til å melke dette for hva det er verdt. De fleste her inne vet bedre, men mange kjøpere der ute vet lite om mobiltelefoner og kan da ende opp med å kjøpe W995 forran feks Omnia HD da den har stemplet årets mobiltelefon. Det blir helt feil, men det er god PR for SE.

Ja for det er jo krise om noen ender opp med en W995. :roll: Omnia HD er for all del en veldig bra og funksjonsrik telefon, men mannen i gata har ikke bruk for en så stor og avansert mobil. Jeg tror at W995 appelerer til en større del av befolkningen. Teknofrikene derimot, velger helt sikkert Omnia HD f.eks.

 

Med din holdning kunne jo like godt en Doro blitt kåret til årets mobiltelefon pga. at alle kan bruke den.

 

Jeg holder fast bestemt på at Amobil burde trekke dette tilbake, for dette er latterlig, useriøst og tullete.

Endret av program
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...