Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg fått meg en HD2 også :) , og har noen spørsmål:

 

- Noen av dere som bruker en eller annen screen-protector, eller er skjermen ganske ripesikker?

- Hvilken custom rom går for å være "best" blant dere?

- Kan man enable windows settings på noen måte?

- Kan man forandre på knappeoppsettet?

Lenke til kommentar

Da har jeg fått meg en HD2 også :) , og har noen spørsmål:

 

- Noen av dere som bruker en eller annen screen-protector, eller er skjermen ganske ripesikker?

- Hvilken custom rom går for å være "best" blant dere?

- Kan man enable windows settings på noen måte?

- Kan man forandre på knappeoppsettet?

 

- Jeg bruker ikke screen-protector, dette er fordi det ikke kommer riper i skjermen. Og det har ikke jeg heller.

 

- For tiden så kjører jeg Android, men i bunn kjører jeg Artemis sitt ROM. Men jeg liker Energy sitt best :)

 

- Vet ikke.

 

- Tror ikke det :)

Lenke til kommentar

jeg hadde invisishield på min HD2 som blei stjelt, og den funket veldig bra, men jeg har ikke noe på den nye, og jeg har enda ikke fått noen riper i skjermen, dog litt hakk og div. på sjølve "body'n" som kommer av at den har dotte ned i fliser, grus og asfalt ett par ganger som kanskje kunne hvert ungått med invisishield.. Du får helt sikkert igjen for det visst du har tenkt å selge den, ellers ser jeg ikke helt vitsen :)

Lenke til kommentar

Denne tråden er laaang og lite brukervennlig, så derfor spør jeg heller direkte. Unnskylde meg om dette er besvart tidligere.

 

Jeg trenger ikke Copilot og ønsker avinstallere dette. Fungerer jo ikke via hd2 operativsystemet, derfor klippet jeg ut hele mappa og la alt over på minnekort. Frigjorde jo utrolig mye lagringsminne ved denne operasjon også.

 

Så, noen som vet hvordan man fjerner selve ikonet "CoPilot" fra startmenyskjermbildet, evt linker CoPilot til mappen som er flyttet til minnekortet?

 

Setter stor pris på svar.

Lenke til kommentar

Hva slags bilholdere bruker dere? Jeg har en sånn nokia universal sak, som har funket til de andre telefonene mine, men HD2 er litt for bred for den :/

 

 

Jeg bruker Denne Fra Dealextreme og den funker knall, hull til kameraet også, så man kan filme eller ta bilder mens man kjører, eneste minuset er at den sitter så godt fast i holderen at batteriluken kommer av når man skal løsne den fra holderen, men det er sikkert mulig å modifisere den litt :)

 

Passformen er uansett knall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...