Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

 

Jeg bruker Denne Fra Dealextreme og den funker knall, hull til kameraet også, så man kan filme eller ta bilder mens man kjører, eneste minuset er at den sitter så godt fast i holderen at batteriluken kommer av når man skal løsne den fra holderen, men det er sikkert mulig å modifisere den litt :)

 

Passformen er uansett knall.

Ok, men hørtes litt kjipt ut med det med batteriluken da :hmm: Det er ikke noe du skal løsne før tlf taes ut da? Hadde vært kjekt med noe som er universal til de fleste telefoner, da jeg sikkert kommer til å gå for Desire HD når den kommer :cool:

Endret av Chivas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppdaterte til "Mattc Froyo 1.5b" i dag, meget raskt! Skjermen har dog stoppet en gang eller to men kan være for at jeg var ekstremt tørr på fingern akkurat da :p

 

Har prøvd de siste Darkstone'ene både med og uten Sense. Denne var faktisk beste hittil.

Den har tendens til å "bli sort" litti grann om den går i "sleep mode" mens man har masse "shit going on" på telefonen. Men om man skrur av nettverk og har det rent er den god.

 

Lynrask i menyer og generelt!

 

Keembo

Lenke til kommentar

Er det så stor på darkstone sin og mattc sin? isåfall hvilke forskjeller? :hmm:

 

Den største forskjellen er vel Sense :) Darkstone har ikke lagt inn Sense, men det har MattC.. Jeg synes at MattC sin er best, siden den har sense :)

 

Darkstone har en versjon med Sense som heter Froyostone :)

 

keem

Lenke til kommentar

La inn Mattc Froyo 1.5b og var egentlig veeldig fornøyd.

Helt til jeg kjørte en reboot. Og nå vil den ikke starte opp igjen :(

 

Får "Failed to find rootfs on Card", "can't access tty; jobb controll turned off".

Så rart, funka jo perfekt før jeg rebootet..

 

 

-----------------------------------------------

 

Problem løst. I pakka stod det at man skulle pakke den ut i rota på SD-kortet. Men tydeligvis krevde den at det skulle ligge i SD-kort:\Android\ mappen også. Etter jeg gjorde dette funket det igjen.. Phew..

 

 

Keem

Endret av keem1
Lenke til kommentar

La inn Mattc Froyo 1.5b og var egentlig veeldig fornøyd.

Helt til jeg kjørte en reboot. Og nå vil den ikke starte opp igjen :(

 

Får "Failed to find rootfs on Card", "can't access tty; jobb controll turned off".

Så rart, funka jo perfekt før jeg rebootet..

 

 

-----------------------------------------------

 

Problem løst. I pakka stod det at man skulle pakke den ut i rota på SD-kortet. Men tydeligvis krevde den at det skulle ligge i SD-kort:\Android\ mappen også. Etter jeg gjorde dette funket det igjen.. Phew..

 

 

Keem

 

Tror du bare skal kunne legge inn rootfs fila på nytt, så skal det funke :)

 

Edit: Så du hadde fiksa det, trodde det var signaturen din under alle strekene :p

Endret av Matesyahi
Lenke til kommentar

La inn Mattc Froyo 1.5b og var egentlig veeldig fornøyd.

Helt til jeg kjørte en reboot. Og nå vil den ikke starte opp igjen :(

 

Får "Failed to find rootfs on Card", "can't access tty; jobb controll turned off".

Så rart, funka jo perfekt før jeg rebootet..

 

 

-----------------------------------------------

 

Problem løst. I pakka stod det at man skulle pakke den ut i rota på SD-kortet. Men tydeligvis krevde den at det skulle ligge i SD-kort:\Android\ mappen også. Etter jeg gjorde dette funket det igjen.. Phew..

 

 

Keem

 

Tror du bare skal kunne legge inn rootfs fila på nytt, så skal det funke :)

 

Edit: Så du hadde fiksa det, trodde det var signaturen din under alle strekene :p

 

Holder det med bare rootfs? legges i android mappa da?

 

kim

Lenke til kommentar

La inn Mattc Froyo 1.5b og var egentlig veeldig fornøyd.

Helt til jeg kjørte en reboot. Og nå vil den ikke starte opp igjen :(

 

Får "Failed to find rootfs on Card", "can't access tty; jobb controll turned off".

Så rart, funka jo perfekt før jeg rebootet..

 

 

-----------------------------------------------

 

Problem løst. I pakka stod det at man skulle pakke den ut i rota på SD-kortet. Men tydeligvis krevde den at det skulle ligge i SD-kort:\Android\ mappen også. Etter jeg gjorde dette funket det igjen.. Phew..

 

 

Keem

 

Tror du bare skal kunne legge inn rootfs fila på nytt, så skal det funke :)

 

Edit: Så du hadde fiksa det, trodde det var signaturen din under alle strekene :p

 

Holder det med bare rootfs? legges i android mappa da?

 

kim

 

La bare alle filene inn i "Android" mappen jeg :) Så har det funket siden.

Lenke til kommentar

Folkens, hvordan er batteritiden på deres telefoner? Har funnet ut at min ser ut til å sluke strøm. Først trodde jeg at det var pga av kjørendes programmer i bakgrunnen, men etter å ha innstallert duttys task killer, sluker den fortsatt strøm. Eks: I går kveld var den fulladet, og nå i dag tidlig hadde den 48% igjen - og det uten å ha blitt brukt i mellomtiden! Det eneste som står på er bluetooth, men har slått av den nå for å sjekke om det hjelper. Er det virkelig så dårlig batteri på hd2??

Lenke til kommentar

Mobil som modem via USB kabel?

 

Noen der som har fått til dette og kan forklare hvordan? Ifølge HTC sine infosider skal det bare være å plugge i USB kabelen, velge "Internett deling" og resten skal gå av seg selv via Activesync, noe som ikke har fungert for meg.

 

Har googlet litt, og fant bl.a. at Windows mobil må få lastet ned driver for så å kunne brukes som modem med USB kabel til bærbar PC, men finner ikke driver på HTC sine sider...

 

Jeg bruker siste orginalROM fra HTC.

Trådløs ruter syns jeg fungerer dårlig da nettet detter ut etter kort tid, samt at jeg vil kunne lade mobilen samtidig som jeg surfer på bærbare PC'en...

 

Takk til alle som kommer med tips! :-)

Lenke til kommentar

Hei, jeg la inn Mattc Froyo 1.5b og var egentlig veldig fornøyd. Men i dag når jeg skulle bruke telefonen justerer den volumet hver gang jeg trykker på "Hjemknappen" eller "Tilbakeknappen", dette er i grunn ganske irriterende.

 

Er det noen som vet hva problemet er eller har et tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...