Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har skrudd av alt som får tlf til å logge seg på nett tror jeg. Epost,vær og aksjer. Kan ikke finne flere som har automatisk pålogging. Allikevel så logger den på. Noen som vet om andre programmer som har denne innstillingen? Har nodata, så jeg kan selvfølgelig bruke det, men det er tungvint når du da skal ha lastet ned ting.

Når det gjelder batteriet, så er det slutt i løpet av natta på stand by, likeledes i løpet av dagen. Har original rom 1.66. Når jeg spør HTC support sier de at jeg bør ta en hard reset. Sannsynligvis er det noe som har gått galt ved innlasting av rom 1.66.

Takk

Lenke til kommentar

Last ned denne: (RC1.4 Froyo med Sense)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=736545

Jeg har denne. Funnet ut at det kun er når jeg trykker av-knappen for å skru av skjermen, at den sjelden kommer på igjen. Alt fungerer greit så lenge jeg ikke skrur av skjermen.

 

Merkelig. På denne versjonen så skal dette være fraværende. Den er instant hos meg. Hvilken hd2-rom har du?

Lenke til kommentar

Har lagt inn Hspl på telefonen nå og prøver å finne en radio Rom. Har aldri gjort dette før så da lurer jeg på hvilke Radio Rom folket med Android 2.2 bruker og om det oppleves noen mangler eller feil på deres telefon med Android 2.2?

 

Bruker ARtemis V27 og Radio 2.12 ettellerannet :-)

Anbefaler denne siden:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=732380

Der står det mye. Ellers vil jeg anbefale Xda-dev forum. Der står det utrolig mye bra!!!

http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=735

Good luck! :new_woot:

Lenke til kommentar

Har lagt inn android nå og lurer på et par ting. Har problemer med at led lyset i toppen av telefonen blinker og vil ikke gi seg. Noen som vet hvordan jeg får det bort. Jeg har testet musikkspilleren og synes at lyden er alt for lav. Jeg har selvfølgelig justert lyden via volum kontrollen på selve telefonen. Er det noe jeg kan justere i android? har sikker flere spørsmål etterhvert som jeg får lekt med telefonen.

Lenke til kommentar

Er det noen som får HD2en til å fungere 100% med Android?

 

Sitter her nå og vurderer om jeg skal gå for Desire eller HD2, har mest lyst på en EVO, men den fungerer jo ikke med simkort. Så en HD2 er en god nummer to hadde den vært en Android telefon.

 

Så hva sier dere, er det mulig å få Android til å fungere 100% på HD2 eller bør jeg gå for Desire?

Lenke til kommentar

Er det noen som får HD2en til å fungere 100% med Android?

 

Sitter her nå og vurderer om jeg skal gå for Desire eller HD2, har mest lyst på en EVO, men den fungerer jo ikke med simkort. Så en HD2 er en god nummer to hadde den vært en Android telefon.

 

Så hva sier dere, er det mulig å få Android til å fungere 100% på HD2 eller bør jeg gå for Desire?

 

Ta heller en Desire. Jeg har begge. Desire er litt mer stabil, men liker skjermen og utseendet på hd2 mye bedre. Men den skal brukes og. HD2 er en kjempemobil! Men Android er bedre i mine øyne. Jeg har prøvd meg frem med den seneste android 2.2 med sense på HD2. Det fungerer svært bra, men ikke noe 100% nei. 90%. Det er ikke godt nok.

 

Men ta en titt på htc nyheter gruppen på facebook. Her har det blitt skrevet litt om den nye Desire HD som kommer ut i høst. Det er den europeiske versjonen av EVO.

Lenke til kommentar

jepp kjenner til den mobilen. Og jeg ble nettopp medlem av FB siden, så ser på as we speak. ;)

 

Jeg kommer nok til å ha denne mobilen i ca 6 mnd, så kommer faren min til å arve den og så blir det en ny en på meg. Nemlig Desire HD. ;) Trenger en ny tlf nå, ellers hadde jeg ventet.

 

Har sett litt på HD2 med android, det ser ut som folk klarer å få musikken til å virke, robotstemmen blir fjernet og man kan ringe. Hva er det som ikke fungerer for deg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...