Gå til innhold

Nå kan du oppgradere Touch Pro 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har sett frem til å oppdatere til WM 6.5, men jeg og min kjære Touch Pro 2 deler skjebne med flere her inne; Beklager, denne programvarenedlastingen passer ikke til din enhet.

 

Noen som vet noe mer om dette?

 

Filen fra HTCpedia er etter alt å dømme den samme som SKULLE vært på HTC sine hjemmesider. Fungerte i alle fall som en drøm for meg. Last ned på PC'n, koble Touch Pro'en til med ActiveSync og kjør .exe-filen.

Lenke til kommentar
Da venter jeg bare på en stabil rom til Touch Pro, siden jeg anntar at den ikke kommer til å komme fra HTC selv, så må jeg bare finne en annen plass å skaffe den.. Regner med at de fleste som er interesert greier å skaffe seg en slik rom selv.. :)

har meget positiv erfaring med energy rom til touch pro.. er windows 6.5 det også=)

Lenke til kommentar

Til dere med Touch HD, Touch PRO og Diamond.

 

På xda-developers.com kan dere alle legge inn "hjemmesnekra" ROM hvor du får med windows 6.5. I tillegg er det lagt til og tatt vekk ting som gjør at telefonen blir generelt MYE mer responsiv! :D

 

Selv har jeg lagt inn Energyrom på min touch pro (siste verson som ble lagt ut 14.oktober) og kan oppsumere med at telefonen er blitt bedre og raskere enn noensinne. Har heller ikke merket noen bugs :)

Lenke til kommentar
Når man oppgraderer fra HTC sin side til 6.5 får man med den nye TouchFLO i samme sleng eller er det noe man må legge til i tillegg? Og tror dere man etterhvert kan bytte ut TouchFLO med Sense når dette kommer med HD2?

 

Også jeg er opptatt av svar på særlig det første spørsmålet som stilles her. Er det noen som kan svare sikkert på det? (Den telefonen jeg tenker på, er Touch Pro2.)

Endret av mortenandersen
Lenke til kommentar
Når man oppgraderer fra HTC sin side til 6.5 får man med den nye TouchFLO i samme sleng eller er det noe man må legge til i tillegg? Og tror dere man etterhvert kan bytte ut TouchFLO med Sense når dette kommer med HD2?

 

Også jeg er opptatt av svar på særlig det første spørsmålet som stilles her. Er det noen som kan svare sikkert på det? (Den telefonen jeg tenker på, er Touch Pro2.)

man får vel fortsatt manila(touchflo) 2.1.. skal man ha den nye manilaen fra HD2 så må man laste ned en customrom som har manila 2.5

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...