SAGE Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Har gått over til XP akkurat og har lagt spillet på F: partisjonen..og når jeg prøver å starte så kommer det opp melding om at jeg skal sette inn riktig cd!! Hadde ingen prob i win2000. Spillet er kjøpt så det er ikke problemet. Noen som kan hjelpe??
SAGE Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Skrevet 21. mai 2003 Prøvde nå å avinnstallere fra F: og innstallerte spillet på C: istaden, men fortsatt kommer det opp "can't locate cd-rom" og sett inn riktig cd osv.. Hva i huleste er det som er feil?!
Uderzo Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Jeg må bare spørre Har du satt in cd'en ? Du kan jo alltids prøve med en nocd crack...
SAGE Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Skrevet 21. mai 2003 hehe, joda cd'n er i og den starter opp velkomstvinuet og alt, men selv om jeg prøver å starte spillet derfra så kommer den fordømte meldinga opp. Visst ikke dette kan virke uten en crack så må jeg bare konkludere med at dette er et dritt-OS og gå tilbake til win2000...
xes Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 halla, der. jepp, enig. siste pach og nocdcrack er ikke dumt å prøve. kjører generals på 2 XP pc'r her så det er ikke problemet. good luck. mvh. Xes
seigmann Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 hos meg funka det heller ikke med xp, jeg måtte finne en crack til at det skulle begynne å funke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå