Gå til innhold

[Xbox 360] FIFA 10 – Virtual Pro Club - Ragnarok FK


Andre4s

Anbefalte innlegg

Ande: Hvordan i huleste har du klart å få sånne stats? Jeg spiller og spiller, men jeg synes det flater ut på tross av at jeg får som oftest gode matchratings.

Eller er jeg bare helt ræva og burde legge vekk fifa til fordel for My horse and me 3...?

 

Ass

 

For det første har jeg nerda Accomplishments noe helt sykt. Jeg har unlocka så og si alt som omfatter skudd, fysikk og passninger (har spilt litt over 150 kamper xD). Før jeg har gått til en kamp har jeg titta på Accomplishments og satt meg som mål og klare det og det den og den kampen. Og det har funka. Dette gjorde jeg før jeg begynte å spille på Live.

 

For det andre så er det slik at du kommer i bedre form desto bedre du presterer mot høyere motstand. Semi-pro gir liten form, mens World Class/Legendary/Xbox Live gir megabra form om du presterer.

 

For det tredje så var jeg nok litt heldig i går. Scorte mål, hadde noen assist og generelt løp meg til rom. Og da var det brått mange stats som kom i form :) Jeg pleier ikke ha så høye stats-hopp, så min konklusjon er at dette er en god periode, og jeg har litt flaks. Vil anbefale deg og rett og slett bare fortsette å spille, for du er en god support og spiller ute på banen :)

 

 

Ellers kan jeg si at FIFA-gaming for meg i dag dessverre muligens er uaktuelt. Jeg skal gjøre lekser nå, og klokka 20:45 er det Champions League. Vet ikke om jeg rekker noe gaming før det.

Catastrof: Du må joine klubben. Du er for øyeblikket ikke i den.

Endret av Andre4s
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

De som er såpass inaktive at de ikke har komt inn i Ragnarok enda kan du egentlig likegodt fjerne fra 1.post.

 

Eller hva mener folket?

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
De som er såpass inaktive at de ikke har komt inn i Ragnarok enda kan du egentlig likegodt fjerne fra 1.post.

 

Eller hva mener folket?

 

Litt uenig i den. Valget ble avgjort natt til mandag. Det er midtuke og skole. Det er ikke alle som har tid til å game i skoleuka. Jeg mener folk bør få ut helga :)

 

AlexanderNK for eksempel ser ingen grunn til å bli med i klubben før han faktisk har tid til å spille, og det er til helga. Jeg snakka med han nå nettopp.

Endret av Andre4s
Lenke til kommentar
Det er en som har Gamertag ved navn BaisOne som har søkt om å bli med i klubben.

Hvem er du?

 

Er meg det. Spurte om det fortsatt var plass på laget litt lengere bak i tråden her.

 

Så lenge du ikke er n00b og vet hvordan du skal spille FIFA er det plass :)

Vi trenger forsvarsspillere.. er du komfortabel med det, eller hva foretrekker du?

Endret av Andre4s
Lenke til kommentar

Andre4s: Takk for innspill og tips. Har nerda accomplishments en del, men fokusert mest på traits - fikk bl.a. acrobatic clearance i går he he. Har startet å spille på legendary og gjør det greit. Hadde bare manageren min satt meg som cam eller spiss istedetfor venstre midtbane ARGH!!!

 

Ellers er jeg enig i at noen kan spille mer enn andre, men som Tom sier så har vi ikke alle gt'ene til de som har joina klubben og det er litt dårlig.

 

For øvrig håper jeg på bra oppmøte til helgen og inntil da nerder jeg accomplishments på Epic Legendary og skal ha min. 90 ovr på lørdag. Sees in game.

Endret av Assassina
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...