Gå til innhold

[Xbox 360] FIFA 10 – Virtual Pro Club - Ragnarok FK


Andre4s

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Andre4s: Takk for innspill og tips. Har nerda accomplishments en del, men fokusert mest på traits - fikk bl.a. acrobatic clearance i går he he. Har startet å spille på legendary og gjør det greit. Hadde bare manageren min satt meg som cam eller spiss istedetfor venstre midtbane ARGH!!!

 

Hmm, et tips til:

Mens du driver og fikser accomplishments, er det lettest å klare disse på semi-pro vanskelighetsgrad :) Jeg vil også anbefale deg å spille Manager Mode med spillern din, og bruke han der. Når du kan styre alle sammen, blir det lettere å spille opp spillern din slik at han presterer bra.

 

Når du har klart de Accomplishmentene du har siktet deg inn på, kan du ta et par kamper på høyere vanskelighetsgrad på Be a Pro. Da mekker du formen til spillern din :)

 

Akkurat nå har jeg starta en karriere med Leeds United. Grunnen er at jeg skal skaffe 25 Man of the Match rewards, og det er lettest å gjøre med middelmådige spillere rundt seg. Itillegg skal jeg ha Achievmenten som er å rykke opp med et lag^^; Så det blir to fluer i en smekk.

 

Dette er bare noen tips - ikke sikkert dette funker for deg ;)

 

http://fifa.dieplz.net/wiki/hovedsiden <-- Oppdatert med info.

Ellers minner jeg da som sagt om at det er gaming i kveld klokka 20:30. Møt i chatten.

Lenke til kommentar

Er med i morgen kveld - har satt av ekstra tid litt utover natta med mindre noe sprøtt skjer..

 

Andre4s: Jeg nerder accomplishments på semi-pro. Lager en 20 minutters kamp med et 3* lag og spiller mot et 1/2* lag. Rimelig lett å skape sjanser og å ta de lette accomplishmentsene - setter gjerne mer enn 20 mål ila av en kamp. I kveld har jeg slitt med å brassesparke et mål og å sette en volley utenfor 16m bl.a. Ellers spiller jeg be a pro: seasons på legendary når andre ting kjeder meg, men som sagt manageren min har satt meg som venstre midtbane så jeg bytter snart klubb (er spiss/cam).

 

*edit - blir spennende å se om patchen hjelper oss å finne lag online da:

http://fifasoccerblog.com/blog/new-patch-o...omorrow-on-360/

Endret av Assassina
Lenke til kommentar
Er med i morgen kveld - har satt av ekstra tid litt utover natta med mindre noe sprøtt skjer..

 

Andre4s: Jeg nerder accomplishments på semi-pro. Lager en 20 minutters kamp med et 3* lag og spiller mot et 1/2* lag. Rimelig lett å skape sjanser og å ta de lette accomplishmentsene - setter gjerne mer enn 20 mål ila av en kamp. I kveld har jeg slitt med å brassesparke et mål og å sette en volley utenfor 16m bl.a. Ellers spiller jeg be a pro: seasons på legendary når andre ting kjeder meg, men som sagt manageren min har satt meg som venstre midtbane så jeg bytter snart klubb (er spiss/cam).

Høres veldig lurt ut! Men personlig så orker jeg ikke å prøve på brasse osv.. jeg tenker at dette er ting som kommer etter hvert :) Brått fikk jeg accomplishment for 3 hælspark i stad uten å ha prøvd på det. Er bare å spille. Men hvis du har klart det er det jo kanonbra.

Når du blir kaptein på laget kan du bestemme posisjon selv. Så det er bare å fortsette å spille.

 

 

Vi vant 7 av 8 kamper med klubben nå i kveld! Vi begynner å bli skikkelig gode og samspilte nå! :D Det var grisemoro.

 

Det blir gaming igjen i morgen kveld. Akkurat når aner jeg ikke, men det finner vi ut ettersom folk kan :)

 

Edit: http://fifa.dieplz.net/wiki/ Jeg reklamerer nok en gang for hjemmesiden, og oppfordrer folk til å sjekke innom i nye og ne.

Endret av Andre4s
Lenke til kommentar

Jeg er gira på å være med i klubben hvis det fremdeles er ledige plasser. Kan spille i morra fra 6 og ut tror jeg.

 

Samu3l Colt er gamertag så bare ta kontakt hvis dere er interesserte. Ikke spilt mye online men har brukt endel tid på spillet så håper å kunne bidra.

 

6 feet 2 spiss med decent fart. 5 star weak foot, 90 shot power, 86 finishing osv. 82 overall nå.

Kan også spille wing (begge sider), AMC/FC eller sentral midtbane hvis nødvendig. Helst spiss men bidrar alle steder utenom forsvar hvis dere trenger noen :)

Lenke til kommentar
Jeg er gira på å være med i klubben hvis det fremdeles er ledige plasser. Kan spille i morra fra 6 og ut tror jeg.

 

Samu3l Colt er gamertag så bare ta kontakt hvis dere er interesserte. Ikke spilt mye online men har brukt endel tid på spillet så håper å kunne bidra.

 

6 feet 2 spiss med decent fart. 5 star weak foot, 90 shot power, 86 finishing osv. 82 overall nå.

Kan også spille wing (begge sider), AMC/FC eller sentral midtbane hvis nødvendig. Helst spiss men bidrar alle steder utenom forsvar hvis dere trenger noen :)

 

Vi trenger så absolutt flere folk, så du er velkommen :)

Greia er den at vi egentlig er godt dekket på spissplassene/midtbanen, så eneste mulighet du kan ha til å spille der er i noens fravær, om noen presterer så dårlig at de må omskoleres til noe annet, eller om noen sier seg villig til å rotere på sin posisjon. Det er noe jeg ikke kan svare på. Ellers må du primært finne deg i å spille forsvar.. Til nå har vi ikke akkurat slitt med for stort oppmøte, så det har ikke vært noe problem å finne plasser folk vil spille på. Pleier som regel å ordne seg. Så da er det til syvende og sist opp til deg om du vil bli med, men som du forstår har du ikke førsterett på de posisjonene som er tatt.

 

 

Jeg jobber med å lage et prioritetssystem basert på prestasjoner, hvem som viser mest interesse her i tråden osv og hvem som okkuperte posisjonen først. Jeg skal presentere systemet så fort jeg har fått utarbeidet det :)

Jeg for min del er klar for gaming fra og med klokka 22:00 i kveld (kanskje før, kommer veldig an på).

Er det fler som er med da?

Endret av Andre4s
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Du har ikke vært savnet, jeg og afroman herjer på topp :)

 

Jeg melder dessverre forfall til kveldens kamper. Ang spissplass så synes jeg egentlig vi er nok folk der, både jeg, afroman og Stone er normalt meget aktive, og det hører til sjeldenhetene at ikke to av oss er med på kamper. I tillegg så vil jo de andre på laget også prøve seg framme av og til, f.eks Inge9 og Klaussen. Det høres kanskje litt egoistisk ut, men jeg vil si vi har bra nok dekning der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...