Gå til innhold

[Xbox 360] FIFA 10 – Virtual Pro Club - Ragnarok FK


Andre4s

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke imot IRC, men jeg vil bare få lov til å komme med mitt synspunkt :)

 

Hvorfor jeg mener at chatten jeg har satt opp er mye mer fungerende enn IRC til det formålet vi skal bruke den til:

 

1. Du trenger ikke noe program for å bruke den (unntatt en nettleser).

2. Du trenger ikke ha noen bruker, eller styre med innstillinger.

3. Du trenger ikke kødde med serveroppkobling og slikt.

4. Chatten "min" er raskere å komme inn på.

5. Den er brukervennlig for folk som er elendig på data.

6. Jeg tror generelt at folk anser det som "stress" å logge på IRC, framfor å bare åpen en internettside med en fullt fungerende chatt.

 

På grunnlag av dette tror jeg chatten jeg har satt opp appelerer til flere folk^^; Selv har jeg ikke noe problem med å komme meg på IRC, men jeg synes det er stress.

 

For alt jeg vet kan det hende folk er uenig med meg.

Lenke til kommentar
Det var også tiltenkt en midlertidig klubb for å Jeg foreslår at vi møtes her: http://fifa.dieplz.net/ Klokka 23:00 på fredag. Så har vi et møte angående klubbnavn. Er dette en tid de fleste er komfortable med? Hvis det ikke passer for mange, så tar vi en annen dag/tid. Det er bare et forslag :)

De som vil ha en påvirkning på klubbnavn bør da delta.

 

Fredag kl 23:00 passer fint for meg.

 

Edit: Ellers driver jeg og jobber med en Wiki! Som skal bli hjemmesiden vår.

Slik ser den ut nå: http://fifa.dieplz.net/wiki/hovedsiden

Jeg skal jobbe mer med den til helga når jeg har tid. Planen er å få til alt av informasjon der, samt at folk poster sine stats der. Jeg skal få i gang et system på det til helga, som sagt.

 

Andy nevnte de fleste fordelene med hans chat noe som jeg er enig i. IRC er ikke dumt det heller, men jeg holder fortsatt en liten knapp på hans chat netopp fordi den er enkel å bruke.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke imot IRC, men jeg vil bare få lov til å komme med mitt synspunkt :)

 

Hvorfor jeg mener at chatten jeg har satt opp er mye mer fungerende enn IRC til det formålet vi skal bruke den til:

 

1. Du trenger ikke noe program for å bruke den (unntatt en nettleser).

2. Du trenger ikke ha noen bruker, eller styre med innstillinger.

3. Du trenger ikke kødde med serveroppkobling og slikt.

4. Chatten "min" er raskere å komme inn på.

5. Den er brukervennlig for folk som er elendig på data.

6. Jeg tror generelt at folk anser det som "stress" å logge på IRC, framfor å bare åpen en internettside med en fullt fungerende chatt.

 

På grunnlag av dette tror jeg chatten jeg har satt opp appelerer til flere folk^^; Selv har jeg ikke noe problem med å komme meg på IRC, men jeg synes det er stress.

 

For alt jeg vet kan det hende folk er uenig med meg.

 

Da mener ikke vi det samme, men det er greit.

Var bare noe jeg tenkte på fordi for meg er IRC mye enklere enn noe annet, da er jeg online 24/7, og jeg ville se om andre var positivt innstilt til det.

Men selvsagt er chatten mye bedre for folk flest.

 

Tidspunktet som er satt opp passer bra, foreløpig hvertfall.

Lenke til kommentar
Da mener ikke vi det samme, men det er greit.

Var bare noe jeg tenkte på fordi for meg er IRC mye enklere enn noe annet, da er jeg online 24/7, og jeg ville se om andre var positivt innstilt til det.

Men selvsagt er chatten mye bedre for folk flest.

 

Tidspunktet som er satt opp passer bra, foreløpig hvertfall.

Vi kan ta en diskusjon angående dette med IRC på møtet på fredag :) (foreløpig ser det ut til at det passer for folk).

 

 

Ingenting som hindrer meg i å være online på fredagen foreløpig, men vi får se. Gir beskjed om det ikke passer.

 

Sjekket litt på hjemmesiden, den malen med alle skillene og alt, det kan være greit å sette opp en liste med traits også. Ikke ubetydelige traits som Crowd Favorite, men de som har noe å si.

Supert at du kommer med forslag! :) Det synes jeg er en god ide. Jeg kan ta det med i malen.

Det som er fint med en Wiki er at hvem som helst kan endre og opprette sider. Og med den malen skal det bli veldig brukervennlig å lage spillerprofiler for å finne ut best mulig potensiale for laget :) Ellers si ifra om dere savner noe på malen som er der.

Lenke til kommentar

Kjempebra jobba gutta, især Andre4s og TomHel.

Jeg er skikkelig lei meg for at jeg ikke kan gjøre stort med hverken pro'en min eller kamper, men jeg håper at hvis alt går som det skal er jeg spilleklar ila 10-12 dager.

 

Så det er nevnt: Jeg kommer til å jobbe på spreng med å levelle pro'en min så jeg får tatt igjen noen av dere. Er det noen som i den sammenheng kan gi meg noen pointers? Kommer til å satse på CB/WB (trenger masse stamina jmfr taktikken vår som WB) i første omgang...

Lenke til kommentar

Tja, Manager Mode på Semi-Pro er vel alt, så må du se litt på oppdragene og finne ut hvilke som utvikler deg i de ferdighetene du vil være god i og gjøre ditt beste for å oppnå dette, og legg opp hele kampen med dette som mål.

 

Forøvrig, har begynt å lage profilen min på hjemmesiden, men det kommer til å ta litt tid før jeg gidder å fylle inn stats og slikt. Skal ha det gjort i løpet av dagen, om jeg får tid.

 

Gjorde det nå... gjennomsnittsstatsen i de fem gruppene er helt på trynet, da den er med form, mens statsene til hver enkelt skill er uten form. Jeg kan endre slik at alt er med form, men det varierer veldig ut ifra prestasjoner.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Tja, Manager Mode på Semi-Pro er vel alt, så må du se litt på oppdragene og finne ut hvilke som utvikler deg i de ferdighetene du vil være god i og gjøre ditt beste for å oppnå dette, og legg opp hele kampen med dette som mål.

 

Stemmer det - man får jo achievements fra Semi-pro og oppover he he. Da skal det være grei skuring, om enn så tidkrevende.. Bare å spille, egentlig :)

Lenke til kommentar
Er det mulig å bli med på laget?, isåfall hvilke posisjoner er ledige?, gamertagen min er afromanjohan, hva heter laget?

 

Klubben er egentlig stengt, men hvis du absolutt vil være med stenger vi ingen ute. Men du må regne med å ta posisjoner som ingen andre vil spille - de såkalte minst populære posisjonene.

 

 

Jeg minner alle sammen om at vi tar et møte/en diskusjon på denne chatten http://fifa.dieplz.net/ klokka 23:00 på fredag. Alle som vil ha en påvirkning på det endelige klubbnavnet må delta. Ellers bli med om du har noe annet å ta opp.

Lenke til kommentar

Da har jeg fått satt opp Xboxen og kjøpt meg FIFA 10. Begynner så fort som mulig å traine opp proen min.

 

Lite spørsmål bare. Kan jeg endre gamertagen min uten at det koster microsoft points? Jeg heter visst "CurtailedList" siden jeg trykket på den av alle ting når jeg skulle velge gamertag (Trodde det var noe sånn liste greier over gamertags som jeg kunne bruke utifra det navnet jeg egentlig ville ha).

Endret av thht7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...