Gå til innhold

Acer Aspire One


Anbefalte innlegg

Det er det ingen som kan gi deg ett godt svar på, iom at ikke en gang butikkene selv vet når de får den inn. De setter opp en eller annen fiktiv leveringsdato litt frem i tid og putter enten bekreftet eller ubekreftet foran. Brått en dag har de den inne, men å sitte på pinner å vente er noe for folk med høy toleranse og en god mengde tålmodighet. Bare se hvor ofte feks Eee 701 sin leveringsdato har blitt flyttet fremover i tid.

Datoene er basert på info fra leverandørene. ps og elPrice har forskjellig dato fordi de har forskjellig leverandør.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er veldig forvirrende. Huff. Sendte nettopp mail til både netshop, amentio, komplett og mpx. mpx sier at den må inn til serviceverksted for å oppgradere minnet, komplett sier at de ikke vet og netshop sier at jeg kan gjøre det selv uten å bryte garantien, eller så kan de gjøre det for meg.

Lenke til kommentar
hmm..

er nok enig med deg der NevroMance.

 

Håper noen finne ut av dette når folket får den.. :)

Frem til da venter jeg med å bestille :ermm:

 

Tok en telefon til acer norge og fikk beskjed om at den måtte sendes inn til de for å få fikset ekstra ram, eller annet godkjent verksted. Måtte åpne opp hele maskina for å få i ekstra ram, så garantien ryker hvis det gjøres. Så håper jeg bare ingen har fått noe annet svar fra acer noe sted da, ellers vet jeg ikke hva jeg skal gjøre :p

Lenke til kommentar
Er det mange som har tenkt til å bytte ut Linpus Lite? Evt. hvilken distro går du til?

 

Skal hvertfall prøve distroen skikkelig før jeg bytter den ut. Men hvis jeg føler det blir nødvendig bytter jeg ut Linpus Lite med Arch + fluxbox.

 

Jeg kommer også til å beholde Linpus for å se om jeg liker den. Hvis ikke blir det nok Archlinux på meg også. Når det gjelder vindusbehandler kommer jeg muligens til å velge IceWM, eller kanskje KDE 4 eller Gnome.

Jeg kommer nok til å prøve flere alternativer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...