hojohansen Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Jeg har kjøpt DS til min sønn, så går jeg hørt at det finnes emulator slik at en kan bruke spill som ligger på pcen, på klart gjelder det ds-spill. Hvor kan jeg kjøpe slik, et trygt sted på nettet som ikke lurer meg. Endret 4. oktober 2009 av hojohansen
MichaelJackson Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Why dont you buy another DS and play on that?
hojohansen Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Skrevet 4. oktober 2009 Why dont you buy another DS and play on that? Hehe, du lurer ikke meg.. M.J er død!
MichaelJackson Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Why dont you buy another DS and play on that? Hehe, du lurer ikke meg.. M.J er død! I am dead, living dead.
Bytex Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Det er ikke en emulator i seg selv, mere som en såkalt modchip, du setter inn et kort baki der spillet skal inn, og kortet inneholder all programvare. F.eks. er det mediaplayer der så du kan spille musikk eller filmer. Følger også oftest med kabel til PC så du kan overføre spill eller programmer fra PC'n. Men siden du spør så direkte om piratkopierte spill får du ikke hjelp av meg, det er bannable offense her.
Okapi Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Han spør ikke om hjelp til piratkopiering, men hvor man kan finne en emulator til PC. Sånt er helt lovlig. Aner ikke om det finnes en brukbar DS-emulator, men om det finnes en har de den vel på zophar.net.
Bytex Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Nei han ber om å overføre "ds-spill som ligger på pc'n". Til sin sønns nye DS, naturligvis. Hvorfor skulle han ville ha DS-emulator til PC når han likevel har kjøpt en ny DS til sønnen?
Okapi Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Det står da bruke, ikke overføre. Det kan man gjøre med en emulator.
KVTL Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Stenges da trådstarter var mer direkte på at dette gjelder hjelp til piratkopiering. Minner ellers om at emulator i seg selv ikke er problem å diskutere, men det som er rammet av opphavsretten. MVH KVTL
Anbefalte innlegg