Gå til innhold

hvordan skafe six pack på 30 dager


fsx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha.. skal godt gjøres på 30 dager. Og hvis du ikke har særlig med muskler ellers på kroppen, vil det bare se dumt ut med skikkelig sixpack.

 

Nei, stikk heller og kjøp deg en boks med protein-pulver og tren skikkelig annenhver dag med vekter + armhevinger, situps og mange andre forskjellige øvelser, som de du har nevnt! :thumbup:

Endret av Shocklez
Lenke til kommentar

Hvorfor 30 dager?

Trening er ikke hastverk.

Så må du jo fortsette å trene for å opprettholde det.

 

Mine magemuskler forsvinner allerede etter 1 uke hvis jeg ikke trener.

Hvertfall de nederste.

 

Prøv å få utviklet et program som gir deg gradvis framgang, og ikke bare trener magemusklene.

Det er mye lettere å oppnå mål om du klarer å utvikle gode treningsvaner, og rett og slett bli glad i å trene. Dette er noe som skjer over lengre tid.

 

Men du vil absolutt tjene på det.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
hvorfor trene? Det er så slitsomt. Plastisk kirurgi
Fordi det er steindyrt, http://www.ckl.no/Priser-Oslo.htm

 

Nei, håper det kommer noe i fremtiden som fikser dette uten at man slipper å trene eller opperere.

 

Steroider er kanskje greit å ta om man trener, men desverre er det en del bivirkninger inblandet i det også.

Dem kommer vel kanskje med noe uten bivirkninger også en dag. Får vi satse på.

Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
hei jeg har lyst på six pack jeg tenkte og ta 150 sit'ups eller hva det heter og 150 beinhev og 40 skrå situps. funker det da?

Det er her alle som ikke vet bedre tar feil: Man får ikke six pack av å ta situps.

 

Slik.

 

Riktignok må man ha magemuskler for å få sixpack, men du kan trene masse mage og fortsatt ha 20 kilogram med fett liggende utenpå. Du blir ikke tynnere rundt magen av å ta situps. Det eneste som duger da er skikkelig kosthold og kardiolignende trening for å få ned fettprosenten.

Situps er forøvrig en dårlig øvelse, ta noe annet.

 

Om du fortsatt ønsker å gjøre noe med dette kan du lese Få sixpack på 10 dager med bare 10 sekunders trening!

Og ja, overskriften er ironisk.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Vel.. Jeg vil vite hvordan jeg kan bli rik på 30 dager? AKKURAT 30 DAGER!!

 

Du vet at det høres ganske dumt ut, riight?

 

Det jeg tipper er at TS skal vise seg for en dame, ja der kommer han. Flat bryst, smale skuldre, pinne lår. OG YEEESS! skinny pack!

Det vil jo damene ha da :p

 

Seriøst. Begynn å tren, spis sikkelig og kanskje om noen år så har du den six packen du vil ha.

 

jeg tenkte og ta 150 sit'ups eller hva det heter og 150 beinhev og 40 skrå situps. funker det da?

 

Nei, haha! Det funker ikke. Minner meg om Britney Spears når hun tok 1000 situps hverdag. For å få store mage ruter må du stresse magemusklene (belaste). Men nøkkelen til packs er fett prosenten.

 

Btw, Hvor gammel er du?

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...