Gå til innhold

Ny skriver !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke prøve elkjøp først?? Du har 30 dagers FULL returrett så du kan jo prøve alle skriverne i butikken før du bestemmer deg!

 

Dessuten er de stort sett billigere enn nettbutikker på skrivere.. bare ta med en utskrift fra f.eks. komplett og du får den garantert for samme prisen om ikke billigere... og du slipper porto!

;)

Lenke til kommentar

hvis du ikke har veldig stort behov for farger, vil jeg sterkt anbefale en billig led-laser istedenfor en blekkskriver. dette er grunnet lave utskriftspriser, slipper å tenke på uttørket blett,tette dyser, striper i skriften osv.

 

kan isåfall anbefale brother hl1230, som fås for ca 1700,- hos binders, elkjøp ol.

Lenke til kommentar
Hvis jeg skulle kjøpt ny skriver idag, så ville jeg ha  spytta i et par hundre til og kjøpt Canon I850 til 1892 kr hos Xd.no eller Mpx.no. Dette er pris med frakt. Denne skriveren er den beste allround skriveren i den prisklassen pr. idag. Billigst i bruk, og gir nydelige fotoutskrifter også.

Test kan leses på www.dinside.no/data/

Lykke til  :)

 

Helt enig med valger om Canon i850.

Jeg kjøpte denne i forfige uke (før jeg leste om den på Dinside).

Skriveren er utrolig kjapp, veldig pene utskrifter har den også.

 

En annen ting du bør tenke på er blekkpatroner.

HP er desidert dyrest i bruk.

canon skriveren er billigst.

 

Jeg har skrevet ut ca 50 A4 ark med bilder på, blekkpatronene ar ikke 1/3 brukt enda....

Lenke til kommentar

Vil også anbefale Canon, har en i550 (modellen før i850) og er fornøyd med den.. Fikk den til 1195 på Elkjøp for en stund siden som var veldig billig.. Elkjøp er faktisk ganske billige på skrivere, men sjekk uansett priser andre steder først.. Samtidig har de jo prisgaranti og så sparer du jo også frakt..

 

Sjekk dinside.no, de har god oversikt over blekkskrivere..

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...