Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekke jenter på fest


Gjest Guest_Odd_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Odd_*

Heisann! Jeg går på videregående skole på et sted der det er lite klubber og lignende. Dette gjør at det er mye hjemmefester der folk samles, drikker, snakker, flørter.. Noen tips for å sjekke jenter i en slik setting? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tre råd:

Ikke forandre deg til noen du ikke er når du er på sjekkern

Ikke kommenter på jenters utseende. F.eks. ikke si: du er vakker, du har vakre øyne osv. (vel, du kan jo gi komplimenter på klær osv, men alt dette skal brukes svært forsiktig)

Drit i hvordan det ender. Bare gå ut for å ha det konge og ikke ta situasjonene for høytidelig.

Endret av Partlow
Lenke til kommentar
Tre råd:

Ikke forandre deg til noen du ikke er når du er på sjekkern

Ikke kommenter på jenters utseende. F.eks. ikke si: du er vakker, du har vakre øyne osv. (vel, du kan jo gi komplimenter på klær osv, men alt dette skal brukes svært forsiktig)

Drit i hvordan det ender. Bare gå ut for å ha det konge og ikke ta situasjonene for høytidelig.

 

Høres ut som noen vise råd. Støtter denne.

Lenke til kommentar
Dette gjør at det er mye hjemmefester der folk samles, drikker, snakker, flørter.. Noen tips for å sjekke jenter i en slik setting? :)

Dette er jo den beste måten du kan treffe folk på. Det er kanskje "rart" å starte å snakke med fremmede på butikken, men det er derimot akseptert å gå bort å snakke til hvem du vil på slike happeninger. Gå rundt og prat med folk. Gi faen i hva du sier, for det kommer etterhvert som erfaringen kommer og du ser hva som slår an og ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Jente, 19 år

Heihei.

Skal gi deg en litt annerledes sjekkereplikk her;

 

Det var en fest jeg var på med en del kåte gutter.. for å si det mildt. masse utrolig dårlige sjekketriks for å si det mildt! Men det var en gutt som sjarmerte meg i senk.. ikke det at han var så utrolig digg eller noe.. Iallfall.. han satt seg bare plutselig siden av meg lente seg mot meg og sa: "Jeg må bare få sagt at du virker som en skikkelig interessant person!".

 

Så ærlig. Enkelt. Og nå må du ikke komme på døra mi hvis dette ikke slår an altså, hehe, men iallfall. Bjørnar var den eneste jeg så resten av den kvelden ;)

Lenke til kommentar

Vær deg selv. Prøv litt løs humor. (men ingen vits)

Ikke smiger på smiger!!

 

En som har slått ann hos meg var en gutt som kom bort til meg, helt løst og enkelt, så ikke på meg en gang, og sa:

"Så sinnsykt mange uinteressante mennesker her!! Vil du bli med ut å ta litt luft????"

 

Ja...jeg ble med ut:)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_jente18_*

Er enig i at du IKKE må kjøre på med masse smiger som alle egentlig vet er bullshit. Det er så standard.

Ville ha prøvd med en litt utradisjonell, kanskje til og med på kanten til ertende frekk åpningsreplikk, og ellers passe på å styre samtalen litt. Du må prøve å få jenta til å føle at hun er HELDIG som får snakke med deg, ikke motsatt :)

De dype samtalene om livet og ens egen eksistens på vår jord kan spares til en senere anledning, de bør hvertfall ikke dras opp på fest.

Hvis du etter en liten stund stikker for å snakke med noen andre (evt lat som om du skal snakke med noen andre, om det faktisk ikke er saken), så skal du ha jenta i boks. For da vil hun ha mer, om du skjønner ;D

 

Det er ikke bare gutter som vil ha det de ikke kan få; det vil jenter også!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...