Gå til innhold

Eget underforum for Aion


Anbefalte innlegg

Heisann :]

Lurer på om det er mulig å få et eget underforum for Aion: Tower of eternity?

Tror dette spillet kommer til å gjøre det godt, og med tanke på at til og med Total war har eget underforum ser jeg ikke noen grunn til at Aion ikke skal få sitt.

 

Jeg kan godt melde meg frivillig til å få i gang noen tråder på forumet, og jeg er sikker på at andre også har spørsmål, diskusjoner osv rundt spillet med tanke på at vi allerede har 21 sider med poster i Den offisielle Aion: Tower of Eternity tråden !

 

Beklager hvis dette er tatt opp før.

 

mvh Anders.

Endret av aUrrang
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette vart diskutert internt for kort tid sidan. I den grad det vart konkludert med noko er det at aktiviteten pr. dags dato ikkje er høg nok. Viss aktiviteten blir større, og held seg på eit høgt nivå over tid, kan dette vurderast på nytt.

 

Når du nemner Total War, er det verdt å merkje seg at denne kategorien vart oppretta etter lengre tid med mykje aktivitet. I tillegg til mange aktive ildsjeler som gjorde ein stor innsats.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Kan jo ikke blir høy aktivitet når det ikke er noe underforum for dette spillet.

 

Verdt å gi spillet en sjanse.

 

Tror man snakker om så det vil ta opp veldig mye av PC-spill delen av forumet aktivt.

Da vil det trenge eget underforum, både for at spillet er populært og for å holde PC spill delen ryddigere.

 

Ingen hast å få eget underforum så lenge det alt finnes en plass å diskutere så mye man ønsker, og gjør dere det nok får man eget underforum :)

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ja... blir mer oversiktelig.

 

Det gjør det lettere å starte en diskusjon rundt et emne enn å bla gjennom 28 sider med uorganisert prat om alt mulig rart.

 

Får bare håper det blir et forum etterhvert. Finner ingen brukbare forumer foreløpig.

 

 

er det SÅÅ mye bedre å komme med "konstruktive" innspill?

Endret av BoRsE
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...