Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fullstendig galt for jente på 24 å ha sex med gutt på 16?


Gjest Guest_Jente24_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Jente24_*

Har sett en annen diskusjon her inne om en mann og ung jente. En situasjon jeg også har vært i noen ganger i da jeg var yngre.

 

Men her er det snudd litt.. Jeg har blitt kjent med en gutt på 15, snart 16. Hele han tenner meg sinnsykt, og jeg føler at om jeg hadde fått sjansen hadde jeg gjerne hoppet i seng med han. Er jeg fullstendig gal i hodet?

 

Han er vel som 16åringer flest hva gjelder voksenhet, men jeg er sikker på at han har hatt sex før, og føler vel egentlig han ligger mest på nivå med 16årige jenter. Såklart er det uaktuelt til han fyller 16, men hva da? Det er jo lovlig, men nå tenker jeg moralsk sett..

 

Er det fy-fy? Husker selv at jeg følte meg litt brukt de gangene jeg skjønte at det kun var sexen gutten var ute etter, men er det sånn for gutter også?

 

Han vanker i samme gjeng pga eldre søsken..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så lenge han er fylt 16 er det lovlige i orden i hvert fall.

Mest sansynlig kommer han til å synes det er helt greit, men vær klar over at så fort det er gjort kommer mest sansynlig hele omgangskretsen hans til å få vite det.

Husker hvordan jeg selv var da jeg var 16.. Var ikke mye annet enn sex som sto i hodet, og alt ble stort sett delt innad i vennegjengen.

Var det noen som fikk seg noe, visste alle det dagen etterpå. Hvis han i tillegg har seg med ei eldre jente, vil dette spre seg som ild i tørt gress.

 

Det er nok ikke noe i veien for å prøve seg, og ha sex med denne gutten så lenge dere er inneforstått med at dette er sex og morro. Men da må du nok også ta konsekvensen av at alle i hans vennegjeng kommer til å vite hvem du er, og evt ettervirkninger av dette.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jente24_*

Det var noe jeg ikke hadde tenkt på.. At det vil snakkes om blandt han og vennene.

Noe som absolutt ville blitt en krise for meg, siden alle kjenner alle og alle mine venner også hadde fått vite det..

Lenke til kommentar

Sjølve handlingen ser eg ikkje noko problem med. Begge er over seksuell lavalder og er gamle nok til å ta eigne val. Du kan jo spørre han, evt. anonymt på eit vis via MSN elns. og lufte dine tankar. Om det skulle bli aktuelt kan du be han om å ikkje fortelje det til nokon. Om du kan stole på han er ein anna sak, det er ein risiko du evt. må ta.

Lenke til kommentar
Om det skulle bli aktuelt kan du be han om å ikkje fortelje det til nokon. Om du kan stole på han er ein anna sak, det er ein risiko du evt. må ta.

He, he ja - stole på en ultrayr 16-åring som tenker med det nederste hodet 28 timer i døgnet.. :D

 

Du jente 24; vær trygg, deres evt "eskapader" kommer til å bli lagt ut for hele verden. Regner med at kun minutter etter seansen kommer det opp en tråd her på forumet med tittel:

"Hadde sex med ei på 24 (gutt 16)" :)

 

Kommentar til tittelen; Nei, det er ikke *jeg* som er "gutt 16", det tilhører tittelen. (Jeg er mye eldre, og skulle jeg "hatt" meg med ei på 24 ville jeg fått evig stemplet "gammel gris" i panna) ;)

Lenke til kommentar
Du risikerer å få fnisete telefoner om kveldene fra kameratene hans, der du blir spurt om du kan lære opp dem også.

 

En annen ting er risikoen for å bli gravid, som alltid er tilstede.

 

Hvorfor i alle dager skulle de ringe henne?

 

Å risikoen for å bli gravid er like stor med denne gutten på 16 som en voksen mann på 30+

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...