Gå til innhold

Oktoberfest 2009 - k.n.b - Nikkor 105mm f/1.8 AIS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tomsi42: Takker. Hm, kanskje det er den kjente fargen rødoransjebrunt.

 

Ildhode: Takk for den. Enig i det du sier om brygger og lukkertid.

 

ventle: Tror faktisk du har rett i at den ikke er 100% trygg. Men den er ganske stor og solid bygget egentlig (mesteparten er ikke med på bildet), men vedlikeholdet skorter det helt klart på. Takk for kommentar.

 

RandiA: Takk for det Randi. Trebrygger er ikke så ille generelt sett nei.

 

Albix: Vi har antakelig forskjellige preferanser, for jeg syntes speilingen av brygga var atskillig mer interessant enn enda mer av den ganske homogene himmelen. Men ikke noe galt i det. Jeg måtte i alle fall velge, siden objektivet har temmelig begrenset synsvinkel. Horisonten er skeiv i virkeligheten, jeg tror ikke bildet er så skeivt. Åsen i bakgrunnen avtar i høyde mot øst, og fra Lysaker (som vi ser rett over kanten av brygga) og vestover kommer strandkanten stadig nærmere motivet. Takk for konstruktiv kommentar.

Lenke til kommentar

31. Oktober

Torshovdalen

 

post-166172-1257017089_thumb.jpg

20s, f/11

 

Med det lille lyset som er nå om dagen (i hvert fall når man aldri klarer å komme seg ut av senga) så er det ikke så mye annet å gjøre enn å kjøre et kveldsbilde av hovedstaden i det noe tåkefulle mørket.

 

Er happy med at jeg klarte å fullføre, siden det buttet litt etter halvveis. Litt opp og ned blir det jo i en slik fest, men jeg er faktisk fornøyd med flere av bildene også. Men nå blir det nok en liten pust i bakken før jeg orker å hive meg over kameraet igjen. Objektivet var et hyggelig bekjentskap, så ikke mye å klage over der.

 

Jeg må få takke for alle de hyggelige kommentarene fra de andre festdeltakerne, slikt inspirerer!

Lenke til kommentar

Kjempeflott avslutning, (der har jeg forresten gått mange ganger). Takker for denne Oktoberfesten, og din tråd i år har hatt fantastisk mange fine bilder, det er sikkert. I tillegg skal du ha honnør for at du er en utrolig positiv kommentator i mange av trådene her. Det virker motiverende på mange.

RandiA

Lenke til kommentar

Siste bildet er dalende*) i kvalitet, og det er tydelig at oktoberfesten har tatt kvelden. Dårlig vær er ingen grunn til å ikke ta bilder - er det lyst, har du lov.

 

Nei - fra spøk til revolver - takker for en fin fest! Mange fine bilder, bare overgått av den glimrende kommenteringen din i alle mulige tråder - det er den slags engagement som gjør festene levende og akam et godt sted å være - takk! Enkelte kommentarer fikk meg også til nesten sprute kaffen utover tastaturet, der jeg satt. Ingen mordor, du liksom!! :D :D

 

Bildene var også fine - en av de bedre oktoberfestene, og sammen med alle mulige og umulige kommentarer gjør innsatsen oktoberfesten din til min favorittfest '09. Bravo! :thumbup:

 

 

*) Torshovdalende, til og med!

Lenke til kommentar

Takk for alle kommentarer til det siste bildet, og i tråden generelt. Interessen dere har vist har jo sporet til innsats, spesielt når festslitasjen var som verst. Disse kommentarene har variert fra rene oppmuntringer, via konstruktive innspill, til oppvisning i humor som nesten er tørrere enn min egen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...