Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket i deg - ville dere satt pris på å bli fortalt det?


Gjest Guest_Pipp_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Pipp_*

Hei, ville dere satt pris på å høre det hvis noen er forelsket i deg?

 

Jeg har vært forelsket en stund, og jeg sa det. Han liker meg, men vet ikke om han er det samme enda.

Jeg bare lurer på om dette er sånt man ikke bør si...føler meg litt avkledd her...etter å ha servert hjertet mitt på et sølvfat.. :p

 

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, ville dere satt pris på å høre det hvis noen er forelsket i deg?

 

Jeg har vært forelsket en stund, og jeg sa det. Han liker meg, men vet ikke om han er det samme enda.

Jeg bare lurer på om dette er sånt man ikke bør si...føler meg litt avkledd her...etter å ha servert hjertet mitt på et sølvfat.. :p

 

 

Takk for svar :)

Jeg hadde ikke hatt noe i mot det, nei. :p

Lenke til kommentar

Hvis jenten var ca jevngammel og vi ikke hadde hatt noe romantisk mellom oss så ville jeg nok avfeid det som at hun bare var betatt, og sånt går over. Hadde det derimot vært en jente som jeg har smått holdt på med uten at det var alvorlig så hadde det vært bedre om hun sa i fra, slik at vi fikk håndtert situasjonen derifra (i form av at jeg peker på noe bak henne og løper når hun snur seg).

Lenke til kommentar

Jeg har blitt fortalt det et par ganger, og begge gangene har jeg følt et bittelite ubehag, men også blitt veldig smigret av det.

Så det har sine positive og sine negative sider ved å bli fortalt det. Men jeg vil si at de positive sidene overgår de negative sidene in the end.

 

However kan du risikere å skremme han vekk ved å være så direkte..

Lenke til kommentar

Jeg ville blitt utrolig smigret om noen hadde fortalt meh at de er forelska i meg, men det hadde vært litt vanskelig hvis jeg ikke hadde de helt store følelsene for den som sa det. Kanskje hadde jeg følt meg litt brydd, men alt i alt hadde jeg prøvd å forklare mine følelser hvis forelskelsen ikke var gjensidig. Men en ting er klart, hvis noen forteller at de er forelska i meg vil jeg sannsynligvis ha dem som venn eller mer.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det er en søt ting å bli fortalt at noen liker en.

Jeg selv blir litt paff, men jeg blir også veldig glad, uansett hvem det måtte være.

Det er alltid veldig koselig å ha noen som liker en, men det er vel en grense mellom koselig og rart alt etter som hvor lenge man har kjent hverandre.

 

Man kan absolutt si at man liker noen til den personen det angår.

Som sagt er det søtt og (nesten) alltid koselig :)

Lenke til kommentar

Stort komplemang. Personlig har jeg lett for å miste interessen for en jente om hun legger hjertet sitt i hånden min, med mindre jeg er stormforelsket i henne selv. Å si at du elsker noen er sjeldent det beste du kan gjøre for å bli kjæreste med personen, uansett hvor rart det høres ut stemmer det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...