Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket i deg - ville dere satt pris på å bli fortalt det?


Gjest Guest_Pipp_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg liker ikke å høre det fra folk jeg ikke liker tilbake. Når noen forteller meg rett ut at de er forelsket i meg, så føler jeg meg ukomfortabel, for da føler jeg meg forpliktet til å komme med et godt svar akkurat der og da. Jeg hater å føle meg forpliktet til noe som helst, spesielt for at alle andre skal ha det bra. Da setter jeg heller pris på at vedkommende holder det for seg selv til det går over, spesielt hvis det er noen jeg kjenner godt.

 

Interssant at det er skummelt for gutta å måtte svare der og da. Tror dere det ville vært bedre om jenta fortalte det gjennom en lapp, via msn eller sms? Så får dere tid til å tenke.

 

Men på en annen side blir det jo enda mer tydlig? Det er jo ikke noe jenta bare plutselig sier, men faktisk har skrevet så sendt. En lang prosess, som gjør alt sammen mer alvorlig. Dessuten er det verken modig eller personlig. Eller?

 

Jeg ville sikkert ikke likt å høre det fra hvem som helst på en lapp, msn eller sms heller. Før eller siden ville vi truffet hverandre fysisk også, og før eller siden ville jeg måttet ta stilling til det, og det ville være ubehagelig. Det er kjempebra hvis det er noen jeg liker også, men ofte ville jeg satt pris på å slippe å høre det direkte, selv om jeg kan ha tenkt meg fram til det selv. Hvis det bare er en vagt bekjent kan jeg ignorerer det og vri meg unna, men hvis det er noen jeg kjenner godt blir det ubehagelig.

 

Viss du har pratet med noen på msn omtrent hver dag i to mnd, og dere snakker sammen "in real life" også. Hadde du da villet hørt det? Har snakket veldig mye med en gutt, og det var han som tok kontakt i begynnelsen og har flørtet mye og sånn. Men nå di ca. 10 siste samtalene er det liksom jeg som har tatt initiativ hver gang.. Jeg lurer liksom på om han bare ikke er interesert lengre, eller om han tror at jeg ikke er det. For da hadde det jo kanskje hjulpet om jeg sa det til han. For eksempel over msn, da ville han jo også fått litt tid på seg og sånn.. What do you think?

Lenke til kommentar

Det slutter nok å være særlig relevant når man er ferdig med tenårene, hadde en jente over tjue sagt noe slikt, ville jeg nok tolket det som flørting/test av hvordan jeg reagerer, uten å legge mer i det enn det. Har vel sagt det selv ved et par anledninger, uten å mene noe som helst med det, for å sjekke hvordan jeg ligger ann med jenta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...