Gå til innhold

Prosjekt 0,- Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nice. Du har jo så si klart å skaffe en maskin til kr 0,-

 

 

Jeg vil også gjerne ha innspill fra dere, burde jeg fortsette prosjektet, oppgradere osv. Eller skal vi erklære det ferdig?
Ikke la det være avsluttet da. La det være et pågående prosjekt så kanskje du får noe du kan spille på etterhvert også.

 

Helt enig, du burde holde det gående for å se hvor god maskin man virkelig kan skaffe til kr 0,- om man ikke tenker så veldig mye på tiden det tar!

Endret av aGal
Lenke til kommentar

Jeg kan kanskje hjelpe litt. Hvis du er villig til å betale for frakten så har jeg en 17" Benq LCD skjerm (VGA) og tastatur og mus (tråløst, logitech greier) som du kan få? Hvilken type kabler trenger du? Jeg har det meste liggende.. sist jeg så hadde jeg 43 SATA kabler XD. Skal rote gjennom greiene litt i morgen også! skulle egentlig gi deg et hk, men fikk bruk for det selv, Beklager. PM meg om det skulle være noe du trenger, du kan også nå meg på oleabot(at)hotmail.com! (legg meg gjerne til på msn)

 

Jeg kan kanskje hjelpe litt. Hvis du er villig til å betale for frakten så har jeg en 17" Benq LCD skjerm (VGA) og tastatur og mus (tråløst, logitech greier) som du kan få? Hvilken type kabler trenger du? Jeg har det meste liggende.. sist jeg så hadde jeg 43 SATA kabler XD. Skal rote gjennom greiene litt i morgen også! skulle egentlig gi deg et hk, men fikk bruk for det selv, Beklager. PM meg om det skulle være noe du trenger, du kan også nå meg på oleabot(at)hotmail.com! (legg meg gjerne til på msn)

Lenke til kommentar
Fortsett med oppgraderinger! :D

I will.

Hold det gående :D Har kansje noen deler som ikke er bruk men, kan ta litt tid fordi pengene må desverre gå til ny PSU, siden den gamle brant opp ;-) pm om du trenger noe så skal jeg se hva jeg kan få gjort :D

 

HardwareGeek

 

Forresten Jeg bor i drammen, er det mulig å gå til elbutikker og spørre om deler som skal kastes og sånn?

Fint. Kan du ikke se over hva du har og så sende meg en PM? :)

 

Det går ann å gå på miljøstasjoner og ta med seg ting derfra, men du blir vist bort hvis noen ser deg. Sånn jeg fikk CD-rommet jeg har i pcn nå :)

 

Jeg kan kanskje hjelpe litt. Hvis du er villig til å betale for frakten så har jeg en 17" Benq LCD skjerm (VGA) og tastatur og mus (tråløst, logitech greier) som du kan få? Hvilken type kabler trenger du? Jeg har det meste liggende.. sist jeg så hadde jeg 43 SATA kabler XD. Skal rote gjennom greiene litt i morgen også! skulle egentlig gi deg et hk, men fikk bruk for det selv, Beklager. PM meg om det skulle være noe du trenger, du kan også nå meg på oleabot(at)hotmail.com! (legg meg gjerne til på msn)

 

Frakt er noe jeg egentlig ikke skulle betale, så nei. Men hvis du ervillig til å sende noe å betale for frakten selv hadde det vært kjempefint :)

 

Du skal vel ikke sitte å bruke en 1ghz PC?

Hittil er det en 1ghz prossesor i datamaskinen, ja.

Lenke til kommentar

Nopros. Hvis du virkelig har lyst å få en maskin som virker. Kan du krangle litt med Amentio. De sa de skulle sende tilbake mitt HK kostnadsfritt, det er over 2 uker siden nå. Jeg har ikke lyst å ha noe mer med den dritt butikken å gjøre, så hvis du ønsker kan du ta opp kontakten og få dem til å sende HK til deg.

 

Det er et EVGA 750i FTW, det skal være en pinne bøyd på CPU socket, men burde ikke være vanskelig å få den rettet opp.

 

Retur eller RMA nummer er: 228012 (12106). Jeg kan videre sende mail korrespondanse hvis du ønsker å ta opp tråden.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...