Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bort fra player-imaget - Hvordan?


Anbefalte innlegg

"En gang tyv, alltid tyv", sier enkelte... Og andre sier det samme om playere.

Men jeg tror ikke det er sånn. Vi blir alle lei av ting. Gjør vi ikke?

Når en begynner å bli voksen tør jeg nok påstå at selv de guttene (Ja, nå snakker jeg mest om gutter, men selvølgelig gjelder jo dette også jenter) som har blitt sett på som de værste bad-boys'ene (/girls'ene)

faktisk blir modne/lei av gamet/ forandret.

Hva er det som gjør at en bad-boy blir det de fleste vil kalle "normal"?

Hva skal til for å "knekke" en player?

 

Det er sikkert noen av dere der ute som kanskje har vært sånn, og som har blitt voksne eller bare

forandra dere..?

Hva/hvem var det som endret dere?

 

Alle erfaringer - bare kom med de :)

Jeg tror dette kan hjelpe flere enn bare meg :innocent:

 

(NB: Dette er ikke en diskusjon om HVEM som er playere. Playere finnes av begge kjønn. End of story.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha! Jaa!

Ja, selvfølgelig er det å bli forelska en veldig god vending, men hva gjorde det så spesielt denne gangen? :)

Hvordan skal de "tørre" å komme seg inn i et forhold?

Eh. De ble forelsket? De har hatt såpass mye erfaring at de vet hva de vil ha. Derfor kan de tillate seg å slippe seg helt løs innenfor et forhold, når "kriteriene" er oppfyllt. ("kriterier" er hva som får den enkelte til å bli forelsket, samt verdiene man ser etter i en partner)

 

 

Det å bli forelsket er ikke annerledes for en player, enn for en annen...

Lenke til kommentar

Av den ganske enkle grunn at det er langt lettere for en jente å finne seg en ONS på byen, enn det er for en gutt. Hadde det ikke vært på samfunnets syn; på at jenter som er glad i sex, er tøser. Så skal jeg love deg at du lett kunne økt gjennomsnittlige sex partnere hos jenter, med en god del :)

 

Å kalle en jente med et helt ok utseende for en "player", er bare utrolig naivt og trangsynt.

Endret av DMN
Lenke til kommentar
Å kalle en jente med et helt ok utseende for en "player", er bare utrolig naivt og trangsynt.

akkurat nå er det du som er naiv ;)

 

tro meg - jeg har møtt en del kvinnelige players. alltid like artig ^^

 

Og hva er det som definerer disse kvinnene som players? :)

Antall sex partnere må vel i nesten alle tilfeller være en faktor, og hva er da forskjellen på disse playerne og løstøsa i gata som halve byen har vært på?

Endret av DMN
Lenke til kommentar
Og hva er det som definerer disse kvinnene som players? :)

Antall sex partnere må vel i nesten alle tilfeller være en faktor, og hva er da forskjellen på disse playerne og løstøsa i gata som halve byen har vært på?

Jenter som bevisst sjekker ofte, samt liker jakten bedre enn fangsten, vil jeg se på som kvinnelige players.

 

Og tro meg, det er mange av dem ;)

Lenke til kommentar

Er nok der nikken og jeg er uenige tenker jeg.

 

I mine øyne så er en player en som er god til å spille på sexual tension og å kommunisere med underbevisstheten, for å nettopp oppnå - mange ligg. Og da kan du gå tilbake til den første posten min i denne tråden om hvorfor det blir forskjell på jenter og gutter.

Lenke til kommentar

Altså, en som er flink til å benytte seg av teknikker som gjør at han har et bra drag?

 

Jeg tror jeg forstår hva du mener, men jeg er uenig i det første du sa.

 

Det er ikke mye lettere for en jente å få seg noe enn det er for en gutt. Eller rettere sagt; det er ikke så vanskelig for en gutt å få seg noe.

 

Jenter liker sex, de får sex. Noen må gi dem kjepp, med mindre de organiserer dildo-kvelder.

 

Også, selv om det er lett for en person å få seg noe, betyr ikke det at det er lett for han eller henne å få seg noe med den personen man ønsker --> Teknikker.

 

Jenter er flinke til å starte eller bygge videre på seksuell spenning. Jenter er veldig flinke til å bruke øynene sine og annen non-verbal kommunikasjon. Jenter vet hvordan de skal gjøre oss kåte og tiltrekke oss.

 

De har kanskje en annen fremgangsmåte, men de er like mye playere som oss.

Lenke til kommentar
Det er ikke mye lettere for en jente å få seg noe enn det er for en gutt. Eller rettere sagt; det er ikke så vanskelig for en gutt å få seg noe.

Vel, jeg er enig i det du sier her, men la oss si du sammenligner med en average gutt som reiser på byen, og en average jente. Begge to har samme mål for kvelden; å få seg et ligg.

 

Gutten er oppdratt under helt vanlige samfunns normer og etiske regler som media vil ha oss til å tro på. Med andre ord, jenta skal bli behandlet med høyere verdi, få mye oppmerksomhet og generelt like gutter som behandler dem sånn.

 

Jenta opptrer heller mer passivt og er åpen og interessert mot alle gutter som approacher henne, slik samfunnet gjerne vil det skal være.

 

Hvem tror du har størst sjangs for å oppnå et napp denne kvelden?

 

Jenter liker sex, de får sex. Noen må gi dem kjepp, med mindre de organiserer dildo-kvelder.

 

Ja selvfølgelig. Men for en jente å velge seg en sexpartner, så vil det i veldig mange tilfeller stilles høyere krav til den andre parten. Og nei, jeg prater ikke om utseende her.

 

 

Jeg er enig i mye av det du sier ja, men i bunn og grunn så er det ikke noe fasitsvar her. Min mening er at jenter aldri kan bli playere ettersom de i de fleste tilfeller spiller en mer passiv rolle når det gjelder samliv.

Lenke til kommentar

"Normale" gutter tenker ikke over sosial verdi i det hele tatt. Det er et Mystery Method konsept. Normale gutter går alltid ut med en vennegjeng, drikker og har det morro. Han får øye på en søt jente, og hvis hun virker åpen for fremmed kontakt stikker han bort og sier hei. Dog, i fylla går kalibrering til helvete, så han stikker kanskje bort uansett hvor mottakelig hun virker.

 

Jenter er faktisk veldig aktive under sjekkeprosessen, selv om det virker som om det er gutten som gjør all jobbinga. Jenter sender ut approach invitations. Det er dette som får en gutt til å gå bort til henne. AI kan gjelde for gutter generelt eller for en enkelt gutt.

 

Gutter flest tenker ikke at de må behandle jenta som en prinsesse. Gutter med dårlig selvtillitt gjør det --> Nice guys som ikke har så mye sosial erfaring.

 

Verden drev kurtise lenge før pickup-community'et oppstod :)

Lenke til kommentar
Her er hva jeg mener definerer en player. Det har ikke med kjønn å gjøre, bare hvordan målet oppnås. Generellt tapere som søker sin verdi i antall sexpartnere, og ikke har medfølelse for personene de involverer seg med. Usikkerhet og trang for å hevde seg er vanlig. Endret av McBitch
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...