Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hadde sex med kjæresten for første gang i natt! Hvordan få henne til å begynne med p-piller?


Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Ja, jeg er fra Oslo, trådstarter. Men jeg prøver å ikke være kjepphøy av den grunn da. :p Kansje jeg mislykkes? Men jeg vil anbefale deg å bruke kondom neste gang. Mannen må ta ansvar for å ikke gjøre kvinnen gravid, og du må være helt sikker på at du kan stole på henne hvis hun går med på å ha sex uten kondom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Anno_*
Ja, jeg er fra Oslo, trådstarter. Men jeg prøver å ikke være kjepphøy av den grunn da. :p Kansje jeg mislykkes? Men jeg vil anbefale deg å bruke kondom neste gang. Mannen må ta ansvar for å ikke gjøre kvinnen gravid, og du må være helt sikker på at du kan stole på henne hvis hun går med på å ha sex uten kondom.

Neida, du mislyktes ikke, men jeg vet når jeg har med en østlending å gjøre... :p

Skal prate skikkelig med henne i kveld! Virkelig få frem det viktige i et forhold. Føler at jeg kan stole 120 % på henne,men man vet jo aldri med pene jenter. Neste øyeblikk så slår hun opp... Må trå varsomt frem, broder...

Lenke til kommentar

Jeg håper du, trådstarter, forbereder deg godt til samtalen med henne sånn at du ikke presser henne, men prøver å legge fram gode argumenter for hvorfor hun skal ta p-piller, samtidig som du må høre på hva hun sier og ta henne på alvor. Hvis du mislykkes kan du få det utrolig tøft framover.

 

Hvis du tror hun kan slå opp i neste øyeblikk, ville jeg kanskje ikke vært så sikker på om jeg kunne stole på henne hundreogtjue prosent om jeg var deg. Hun kan være så pen hun bare vil, men jeg håper du tiltrekkes av peronligheten også.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anno_*
Jeg håper du, trådstarter, forbereder deg godt til samtalen med henne sånn at du ikke presser henne, men prøver å legge fram gode argumenter for hvorfor hun skal ta p-piller, samtidig som du må høre på hva hun sier og ta henne på alvor. Hvis du mislykkes kan du få det utrolig tøft framover.

 

Hvis du tror hun kan slå opp i neste øyeblikk, ville jeg kanskje ikke vært så sikker på om jeg kunne stole på henne hundreogtjue prosent om jeg var deg. Hun kan være så pen hun bare vil, men jeg håper du tiltrekkes av peronligheten også.

Vise ord dette her... Skal forberede meg ekstra godt. Tenkte stikke og kjøpe angrepille før hun kommer, slik at hun kan ta valget foran meg. Nå er det dusje og ut på et par pils på brygga i godværet. Nyt Osloværet i dag!

Lenke til kommentar
Jeg håper du, trådstarter, forbereder deg godt til samtalen med henne sånn at du ikke presser henne, men prøver å legge fram gode argumenter for hvorfor hun skal ta p-piller, samtidig som du må høre på hva hun sier og ta henne på alvor. Hvis du mislykkes kan du få det utrolig tøft framover.

 

Hvis du tror hun kan slå opp i neste øyeblikk, ville jeg kanskje ikke vært så sikker på om jeg kunne stole på henne hundreogtjue prosent om jeg var deg. Hun kan være så pen hun bare vil, men jeg håper du tiltrekkes av peronligheten også.

Vise ord dette her... Skal forberede meg ekstra godt. Tenkte stikke og kjøpe angrepille før hun kommer, slik at hun kan ta valget foran meg. Nå er det dusje og ut på et par pils på brygga i godværet. Nyt Osloværet i dag!

 

Ett siste råd jeg vil komme med for å hindre at du skal få det altfor kjipt framover og takle samtalen best mulig er, vær edru. En brisen/full/rusa-fyr vil nok ha mindre sjanse for å gjennomføre en god og fortrolig samtale med dama. Hvis du vil at dette skal gå din vei bør du antakeligvis i alle fall ikke vise at du vil tvinge henne til å ta pillen. Det beste hadde muligens vært om dere fikk til en god samtale og ut ifra resultatet gått og fiksa angrepille sammen. Har du en på lur, er det greit, men det viser jo at du har bestemt deg på forhånd og kanskje ikke er villig til å la deg overtale.

Lenke til kommentar

Den stakkars jenta kommer til å få mange barn fremover hvis hun tror hun "kjenner sin egen kropp" og dermed ikke blir gravid av at gutter hopper av i svingen..det lekker sæd ut av penis mens man holder på også, vettu.

 

Er det blondeste og mest naive jeg har hørt. Men så har vel aldri "supermodeller" vært de smarteste knivene i skuffen heller.

 

"Lolz hvis jeg klemmer skikkelig igjen rett etter vi er ferdige kommer ikke sædcellene frem!!"

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Om hun ikke vil ta en angrepille, hvor sikker er du på at hun vil ta en abort?

Veldig sikker... Hun jobber litt som modell, og jeg vet at de jentene ikke kan fordra at ting eser ut her og der! Uansett, hun har sagt til meg at hun ikke skal ha barn før om 5 år. Skal få ordnet angrepille + p-piller i fremtiden. Mannen må sette ned foten!

Ja, disse modelljentene kan jo ikke fordra å bli gravid!

http://www.kjendis.no/2009/04/17/kjendis/h...iditet/5789799/

http://www.kjendis.no/2009/09/25/kjendis/g...d/mote/8284783/

http://www.kjendis.no/2008/03/25/530493.html

http://www.kjendis.no/2009/05/27/kjendis/a...m/mote/6422341/

"Victoria's Secret er snart full av småbarnsmødre"

 

Ikke barn før om 5 år? Du kjenner tydligvis ingen som har fått barn. Tror du ting alltid skjer etter planen?

Jaja, du finner fort nok ut av det.

Lenke til kommentar

Jeg kan lite om graviditet, men jeg tror faktisk sjansen er stor for at damen din kommer til å bli gravid nå pga denne natten deres med hele 3 samleier etter hverandre uten beskyttelse. Er ikke jente selv, men tror det er jævlig vanskelig for en jente å ta den beslutningen om å ta abort - supermodell eller ikke - planer eller ikke. Du kan ikke presse på henne angrepiller om hun ikke vil heller.

Lenke til kommentar

Kvinner er mest fruktbare 2 uker etter mensen, så kjørte du brannbil er det 99% sikkert at hun ikke har blitt gravid.

 

Jeg hadde et kvinnfolk som ikke mente at hun ble gravid fordi hun 'tømte' seg etter endt samleie. Var første taxi til nærmeste åpne Narvesen og kjøpte angrepille.

 

Best brukte 400kr ever.

Lenke til kommentar
Ifølge henne selv kom hun 4-5 ganger, men hvordan kan jeg feste lit til dette?

Du fester like mye lit til dette som du generelt stoler på jenta. Hvis du stoler på henne så kom hun fire eller fem ganger. Hvis du ikke stoler på henne så spiller det veldig liten rolle om hun kom ti ganger fordi du ikke stoler nok på deg selv til å tro det.

 

Vi gjorde det første gangen med kondom, men dette er noe jeg generelt ikke liker.

Du vil garantert like kjønnssykdommer mindre enn kondomer.

 

Derfor brukte vi ikke kondom de andre gangene, og gjennomførte såkalt "avbrutt samleie". Jeg sa at hun burde ta en angrepille i dag, for ikke å bli gravid, men dette sa hun at hun ikke trengte fordi hun selv "kjente sin egen kropp"?

Hvordan skal jeg gå frem for å be henne starte å ta p-piller,

"Jeg synes det er en god ide at du begynner å ta p-piller fordi jeg liker ikke å bruke kondomer." så tar dere det derfra.

Lenke til kommentar

Liker holdningen "jeg kjøper inn enn angrepille, så kan hun velge selv når hun kommer".

 

Fun fact om angrepillen: Den virker dårligere og dårligere, til den slutter å virke et par dager etter siste samleie.

 

Enda et fun fact: Den kan ikke brukes ofte.

 

Siste fun fact: NØDPREVENSJON.

 

Du ville ikke bruke kondom! SUCK IT!

 

Fin start på forholdet.

Lenke til kommentar

Dette har bush skylden for. Han sendte ei dame på døra di for å få hu til å knulle deg så hardt som bare det, uten kondom et oar ganger. Bare for å være sikkert på farskapet. Så skal hun nekte å ta pillen. Tvinge ut av den 1 million kroner for en abort eller blir det farskap.

 

Pengene går til å betale Bin Laden etter Twin tower fall down

 

EDIT: Gratulerer med farskapet :(

Endret av atriC
Lenke til kommentar

Så stor uvitenhet om graviditet, sikker sex og rasjonellsvikt under samleie og i ettertid er skremmende. Farskap kommer med ansvar, og samleie kan lede til dette ansvaret - å ha samleie er med andre ord også et ansvar. Er du for dum til å forstå dette, er det overraskende at du i det hele tatt har klart å passere første trinn i forførelsesspillet - du er tross alt da veldig dum.

 

"Jeg vil ikke bruke kondom, så jeg skal ta en alvorsprat med henne, og få henne til å bruke p-piller etter samleie som en løsning"?! Det er så mange mangler å peke på her m.t.p. hvilke formuleringer du tar i bruk, hvilke holdninger du viser og hvilken mangel på kunnskap med hensyn til befruktning du gjenspeiler...

 

Om dette ikke treffer deg, så er det trolig ikke til deg personlig. Her feier jeg mange klemmer under èn kam.

Endret av cuadro
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...