Gå til innhold

Operation Flashpoint 2: Dragon Rising Tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hus blir fint ødelagt i MP hvertfall. men det syntes jeg fungerte dårlig. var alt for lite. Muligens kanskje for lite folk. men alt handla om å ta seg over en bru og det var det..

 

Men irriterer meg over småting som at jeg har en hud. Vil ikke ha et kompass som viser meg hvor fiendene er og crossair og hvor mye kuler jeg har. Så en film fra codemaster hvor de ikke hadde crossair. Forsvinner den hvis jeg går på hard?

Lenke til kommentar
hus blir fint ødelagt i MP hvertfall. men det syntes jeg fungerte dårlig. var alt for lite. Muligens kanskje for lite folk. men alt handla om å ta seg over en bru og det var det..

 

Men irriterer meg over småting som at jeg har en hud. Vil ikke ha et kompass som viser meg hvor fiendene er og crossair og hvor mye kuler jeg har. Så en film fra codemaster hvor de ikke hadde crossair. Forsvinner den hvis jeg går på hard?

 

Det forsvinner på hardcore-mode. ;)

Lenke til kommentar
Etter å ha testet ARMA 2 så bytter jeg heller inn dette spillet. Var jo knall rett og slett

 

Begge spilla har potensiale som forhåpentligvis patcher vil utnytte. Men det lave antallet spillere i OFP2 på konsoll er jo ganske håpløst, og kjøpte det igrunn på PS3 kun fordi PC'n begynner å dra på åra. Tror konsoll bør brukes til spill som God of War og den slags.

Lenke til kommentar
Etter å ha testet ARMA 2 så bytter jeg heller inn dette spillet. Var jo knall rett og slett

 

Begge spilla har potensiale som forhåpentligvis patcher vil utnytte. Men det lave antallet spillere i OFP2 på konsoll er jo ganske håpløst, og kjøpte det igrunn på PS3 kun fordi PC'n begynner å dra på åra. Tror konsoll bør brukes til spill som God of War og den slags.

Jeg har snart rundet spillet og syntes at multiplayer ble litt kjedelig, like greit å bytte inn spillet. Jeg spiller nesten kun på konsol grunnet at jeg kun har en bærbar.

Operation Flashpoint 1 ga meg underholdning fra mission til mission mens 2ern bare dabbet ut.

Lenke til kommentar
Er det meg eller er det dårlig "fartsfølelse" i dette spillet? :p

 

Ser du rett frem så føles det ut som du løper i 4km/t.

 

Nå har jeg ikke vært soldat da, men se for deg at du skal springe med alt det utstyret du har.

 

Med våpen og alt kan jeg godt tenke meg du bærer på 15-20 kg, muligens mer.

Lenke til kommentar
Etter å ha testet ARMA 2 så bytter jeg heller inn dette spillet. Var jo knall rett og slett

 

Begge spilla har potensiale som forhåpentligvis patcher vil utnytte. Men det lave antallet spillere i OFP2 på konsoll er jo ganske håpløst, og kjøpte det igrunn på PS3 kun fordi PC'n begynner å dra på åra. Tror konsoll bør brukes til spill som God of War og den slags.

Jeg har snart rundet spillet og syntes at multiplayer ble litt kjedelig, like greit å bytte inn spillet. Jeg spiller nesten kun på konsol grunnet at jeg kun har en bærbar.

Operation Flashpoint 1 ga meg underholdning fra mission til mission mens 2ern bare dabbet ut.

 

Jeg runda kampanjen i går, og synes enkelte mission var bra - spesielt spec. ops oppdraga der du sniker rundt om natta og knerter folk i stillhet og plasserer bomber og slikt. Men oppdrag der du må stole på AI'en til andre soldater (som oppdraget der du må beskytte en landsby eller der du har POWs som du må holde styr på) funka mindre bra. Det er dessverre også slik at spillet har en slags 4-man-army følelse, hvor gruppa di må gjøre all jobben mens resten av hæren er helt håpløs. En gruppe RPG soldater er nok til å ta knekken på et helt kompani med tanksene dine.

 

Men coop er likevel skikkelig gøy. Oppdrag som er frustrerende i singleplayer, går som en drøm med andre spillere på laget. Dessverre er det veldig FÅ oppdrag, og på PS3 ingen mulighet for å lage flere. Hvis det kommer en mission editor der du kan lage egne coop missions, tror jeg folk med letthet vil kunne lage mye bedre oppdrag enn de som finnes fra før. Så spillet har potensiale, men har ikke fått utnyttet det ennå.

Lenke til kommentar
I OFP Elite var det mulig å lage oppdrag med PC versjonen, også legge dem inn på xbox hardisken og spille dem der. Men ser ikke ut til at dette er mulig i Dragon Rising. Du må nok kjøpe DLC når det kommer hvis du vil ha flere oppdrag.

 

Får håpe mission editor kommer til PS3 etterhvert. Har på følelsen at de måtte gi ut spillet "litt" tidlig. Kampanjen og multiplayer-biten er tydelig bevis på det. Maks 2 brett per modus i multiplayer er litt i drøyeste laget, liksom...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Trenger hjelp.

 

Er det noen her som vet hvordan jeg kan manipulere Mission editoren til å tillate mer enn 64 soldater på en slagmark?

 

Har laget noen Hardcore oppdrag og skulle gjerne hatt flere soldater på begge sider.

 

En annen ting: Jeg husker når det fantes mus og tastatur til konsoll PS1/2?

Hvorfor kan de ikke lage det til 360 og PS3?

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Trenger hjelp.

 

Er det noen her som vet hvordan jeg kan manipulere Mission editoren til å tillate mer enn 64 soldater på en slagmark?

 

Har laget noen Hardcore oppdrag og skulle gjerne hatt flere soldater på begge sider.

 

En annen ting: Jeg husker når det fantes mus og tastatur til konsoll PS1/2?

Hvorfor kan de ikke lage det til 360 og PS3?

 

PS3 har USB-innganger, så det er bare å plugge i mus og tastatur. Utviklerne av spill har ikke støtte for mus/tastatur i spillene sine derimot! Ubrukelig, men sant.

 

Hvis de ikke lager støtte for mission editor på PS3 ganske snart, vil dette spille forsvinne fort tror jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Her er levelen jeg holder på med.

 

Kampanje: Blod og Tårer

Oppdrag 1: Treffning ved elven.

 

bloodandtearsriverskirm.png

 

Har problemer med å legge til flere enn 64 soldater.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...