Gå til innhold

Så på to høyt elskede komedier som jeg ikke klarte å like


Crinderman

Anbefalte innlegg

Den ene ble sett i går, den andre ble sett i dag. Tenkte jeg måtte få dette ut før jeg glemmer dem helt.

 

Den første var Dazed and Confused. Hadde noe bra i seg, men de første 20 minuttene er forferdelig regisert og skrivd. Scenene starter med at skuespillerne mumler noen utydelige ord og ofte fortsatte scene med dette. Skjønner at det handler om 70-talls ungdom men det meste av filmen har bare ikke noen appreal for meg. Den plukka litt opp og hele sub-plottet med ungene som skulle bankes, åssen den ene av dem ble med på festen osv. var ganske gøy å se på. Men så begynte den å bli ganske uinteresant igjen. Den er rett og slett ikke noe spesiell. Kan ikke gi den mer en 5.5/10.

 

I dag så jeg på The Party med Peter Sellers. Nå denne filmen irriterte meg nærmest til døde. Fant nærmest ingenting morsomt i den. Klarer ikke å se hvordan den kan være populær for å være ærlig. 3/10.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I dag så jeg på The Party med Peter Sellers. Nå denne filmen irriterte meg nærmest til døde. Fant nærmest ingenting morsomt i den. Klarer ikke å se hvordan den kan være populær for å være ærlig. 3/10.

 

...no birdie num num for you!!! :mad:

 

 

C. S. Divot: Who do you think you are?

Hrundi V. Bakshi: In India, we don't think who we are. We know who we are.

 

Hmmm, jeg må spørre; hvilke filmer (if any) med Peter Sellers finner du morsomme da?

Lenke til kommentar
Hmmm, jeg må spørre; hvilke filmer (if any) med Peter Sellers finner du morsomme da?

 

Vel Dr. Strangelove var hysterisk. Også likte jeg Den Rosa Panteren, ikke sykt bra, men grei nok. Unenom det har jeg faktisk bare sett Lolita som er den Kubrick filmen (etter Fear and Desire) som jeg liker minst. Jeg har tenkt på å sjekke ut Being There ganske lenge da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...