Gå til innhold

Oktoberfest 2009 - Johnny™ - 50mm f/2.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Saga er favoritten min. Kjempekul!!! :D

 

Takk :-)

men da ser du selvfølgelig bare på det tekniske, ikke på modellen? :p

 

Har en katt til, så det er godt mulig det kommer et kattebilde til i løpet av oktober.

 

Hehe, morsomt bilde. Det var godt fikk tatt et bilde av den for den så jo skummel ut.

;)

haha, ikke den skumleste hunden i gata akkurat.

Lenke til kommentar
11. Oktober - urk

 

Leser Jeremy Clarksons The World According To Clarkson, vol.3 for tiden og dette fikk meg til å tenke på en passasje der han roter rundt i noen hekker etter noe spiselig (med underteksten at hjemløse bør komme seg vekk fra London og ut til landsbygda der det bugner av både mat og plass): "...and then i found something that looked like a tomato. It wasn't."

Endret av EvilHomer
Lenke til kommentar
Leser Jeremy Clarksons The World According To Clarkson, vol.3 for tiden og dette fikk meg til å tenke på en passasje der han roter rundt i noen hekker etter noe spiselig (med underteksten at hjemløse bør komme seg vekk fra London og ut til landsbygda der det bugner av både mat og plass): "...and then i found something that looked like a tomato. It wasn't."

 

Det var bøker jeg ikke visste eksisterte. De skal sjekkes ut, Takk for tipset!

Lenke til kommentar
Morsomt å se noen klare å tyne enda mer ut av Oslo's mest endeløse motiv. Fin plassering av fokus.

takk :) Syns bakgrunnen ble litt for uklar med større blender.

 

Hadde egentlig tenkt å droppe bilde i går, men kjedelig bilde er vel bedre enn ingenting, Så Gårsdagens kommer her:

 

13. oktober - fugl

post-59142-1255505345_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Flotte farger i det siste. Jeg likte blåskjellet - Tok litt tid før jeg så operaen bak - kanskje litt mindre blur hadde gjort seg, men fint som det er nå også :D

 

Takk, har noen flere versjoner både med mer og mindre blur, hadde egentlig tenkt å ha enda litt mer uklar bakgrunn på det bildet, syns det ble så typisk operabilde når det var helt klart hva som var i bakgrunnen.

 

Kjedelig bilde? Dette er vel like godt som "gull" som de andre "bladgull"-bildene. Den største forskjellen er vel det velplasserte innslaget fra vår fauna.

Tja, fikk ikke til noe brukbart med det jeg hadde tenkt skulle være dagens bilde, så godt mulig det er derfor jeg er så kritisk. Syns bare det ble litt rotete. Men takk for kommentar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...