Gå til innhold

Hva slags skapning er dette ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

To for eksempel snuten på dovendyret, det er en nese . mens skapningen i førstepost bare har nesehull , og mangler selve nesekula . ser mer ut som et nebb kansje ? :hmm:

 

Edit:

 

Leser rundt om på nettet at det er flere biologer og zoologer som mener dette er et dovendyr. Det første som faller av kroppen til et dødt dyr i sjøen er håret. Derfor har den en slik glatt hudoverflate. men likevel, noe med nesen og munnen stemmer ikke med dovendyr

Endret av Magnolian
Lenke til kommentar
To for eksempel snuten på dovendyret, det er en nese . mens skapningen i førstepost bare har nesehull , og mangler selve nesekula . ser mer ut som et nebb kansje ? :hmm:

 

Edit:

 

Leser rundt om på nettet at det er flere biologer og zoologer som mener dette er et dovendyr. Det første som faller av kroppen til et dødt dyr i sjøen er håret. Derfor har den en slik glatt hudoverflate. men likevel, noe med nesen og munnen stemmer ikke med dovendyr

 

Ikke alle dovendyr er helt like.

Lenke til kommentar

Neivel ? Gi meg 5 bilder av dovendyr som ikke ligner på hverandre da, finn noen med lik nese som dyret i førstepost . så tenker jeg vi har en diskusjon angående det også

 

Kan faktisk legge til noen selv :

 

Familien Megalonychidae

 

Choloepus didactylus:

 

28379.jpg

 

Familien Bradypodidae

 

Bradypus tridactylus:

 

12-c7f4bf19a0.jpg

 

 

 

INGEN av de bildene jeg finner av Dovendyr har slik nese som bildet i første post. men halsen og generelt lengden på armer tilsier at det er dovendyr

Endret av Magnolian
Lenke til kommentar
Neivel ? Gi meg 5 bilder av dovendyr som ikke ligner på hverandre da, finn noen med lik nese som dyret i førstepost . så tenker jeg vi har en diskusjon angående det også

 

INGEN av de bildene jeg finner av Dovendyr har slik nese som bildet i første post. men halsen og generelt lengden på armer tilsier at det er dovendyr

 

De mister snuten, hår, får gummiaktig hud av å ligge i vann.

 

Tar sikkert ikke lang tid før det avsløres som en velutført hoax, eller et genetisk misfoster av et vanlig dyr.

Misformede dyr og babyer hender jo.

Var misfoster jeg tenkte på, ikke annen art/kjønn/underart.

 

Satser på at det er et misfosteret dovendyr.

Ikke gitt opp vandlig dovendyr enda. Man kunne forresten bare teste det ut ved å slenge en (selvdød f eks) fra en dyrehage nedi en vanntank og sjekke hvor raskt den endrer utseende.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Sloth en del arter der, men bilde av få av dem.

Endret av Reproductivist
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...