Gå til innhold

Skal jeg kjøpe PS3? Hvorfor?


petter268

Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt på om jeg skal kjøpe meg en PS3. Den koster faktisk bare 3000,- nå. Jeg har Xbox 360, men alle vennene mine spiller på PS3, derfor lurer jeg på om jeg skal gå over til det.

 

Har dere noe å anbefale med PS3, som er bra.?

 

Jeg håper PS3 har flere spill enn Xbox, og er med "brukervennlig".

 

Håper dere kan hjelpe meg til å bestemme meg, eller ihvertfall få et syn på PS3.

 

 

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv "gått over" til PS3 av samme grunn som deg, vennene mine spiller på PS3. Menyene på PS3 vil jeg si er enklere, mer minimalistisk og mer oversiktlig, altså mer brukervenlig, men det er vel helt opp til en selv, det samme er det vel med spill.

 

Multiplayerdelen på PS3 er endel dårligere en Xbox sin synes jeg, men til gjengjeld er det jo gratis å spille online i motsetning til Xbox

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Jeg har lånt ps3 i to uker og synes at menyene er bedre på Xbox, og i hvertfall online-delen. Om han bruker 3k på ps3 så kunne han jo heller kjøpt live i 10 år elns.

 

 

Jeg hadde ikke giddet bare pga av vennene mine hadde det, men det er nå meg.

Lenke til kommentar

Ps3en sin mediacenterdel er litt bedre synes jeg. Men ellers er det ikke store forskjellene og er ikke mye vits å kjøpe en PS3 med mindre du faktisk har lyst på en del av ekslusivene der. Og du må nok betale full pris for de ja, ettersom det ikke går ann å laste ned spill slik som til en moddet xbox. Dog, PS3 er helt sonefri så det er bare å kjøpe fra utlandet :)

Lenke til kommentar

Bare selg xbox 360'en, den vil sikkert få RROD snart uansett. Så kjøper du en ps3 slim med Uncharted 2 når den bundelen kommer om 2-3 uker. Så kjøper du uncharted i tillegg. Da har du to kjempespill å spille til uti november da du må kjøpe Modern Warfare 2 før at du kjøper tidenes bilspill i desember, Gran Turismo 5.

Lenke til kommentar
Jeg har lånt ps3 i to uker og synes at menyene er bedre på Xbox, og i hvertfall online-delen.

 

Online-delen er jeg enig med, men det er kanskje ikke så rart at du liker menyene på 360 best når du har hatt den lengst? Jeg likte ikke menyene på 360 rett etter at jeg hadde fått den, men måtte bare venne meg til dem. Synes fortsatt PS3-menyene er bedre, men ingen av de er dårlige.

 

Kan fortsatt få PS3 til 2800 på elkjop.no

 

2500kr her. Men det er ikke Slim da.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Bare selg xbox 360'en, den vil sikkert få RROD snart uansett. Så kjøper du en ps3 slim med Uncharted 2 når den bundelen kommer om 2-3 uker. Så kjøper du uncharted i tillegg. Da har du to kjempespill å spille til uti november da du må kjøpe Modern Warfare 2 før at du kjøper tidenes bilspill i desember, Gran Turismo 5.

 

Unødvendig innlegg. Begge er gode konsoller, han spør om han skal kjøpe PS3, ikke hva han skal gjøre med sine andre konsoller.

Lenke til kommentar

Skal man se blu-ray filmer på HD-TV'n, bruker man ikke den crappy PS3-spilleren uansett. Da kjøper man en standalone spiller til et par tusen. Eller 20000 for de ekstreme.

 

Hvis alle vennene dine spiller på PS3/PSN er det vel et greit valg? Du kan jo ha begge.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Playstation 3 er super bra, synst det er mye bedre menyer på Ps3, og jeg liker håndkontrollene bedre enn Xbox. Jeg hadde gått for Ps3 SLim uten tvil!!

 

 

Vel den eneste grunnen er vel pga alle ps3 spill bruker blu ray så:p

 

dessuten så er det masse bedre spill som kommer enn uncharted. som nevnt kommer GT5 og GOW3 og FF13 og vs 13 i 2010. Man har jo veldig mange andre bra spill også da,men det kommer jo helt annpå spillestilen din ofc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...