Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er det på tide å rulle inn kvalmen og trollingen! Her er du helt på jordet som vanlig.
Åja, men hvis du SIER jeg er det, så. :p *ert,ert*

 

@Dustin: Neeei, då må hun komme seg inn kjapt, så vi kan bli "enige" om å kjøpe" :wee:

 

 

Nei forumet er virkelig ikke som det var for bare få år siden hvor man hadde mindre av usaklig fjortissaktivitet :) Jeg må faktisk si jeg begynner å få avsmak for DustinHome takket være fjortissaktiviteten i denne tråden ;)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Nei forumet er virkelig ikke som det var for bare få år siden hvor man hadde mindre av usaklig fjortissaktivitet :) Jeg må faktisk si jeg begynner å få avsmak for DustinHome takket være fjortissaktiviteten i denne tråden ;)

 

Hele jævla nettet blir bomba av fjortissaktivitet!

 

 

Hmm, frister å kjøpe Antec300. Tar litt mindre plass enn serverkassa jeg har nå.

Endret av aGal
Lenke til kommentar

Hei,

 

Enig med at vi roer oss med hetsingen nå. :)

Goooosh-fra-baaah, eller noe sånt.

 

Beskjeden fra tidligere er at om det sporer av for mye kan tråden legges ned, det vil vi vel ikke?

 

Furthermore, ved eventuelle kontakter direkte til meg, ta det gjerne på mail (står under) i stedet for PM. Thanks! :)

 

//Henrik Breivik

Lenke til kommentar
Da har jeg fått roccat kave og Windows 7. Innstalert windows 7 og plugget i Kave, men får ingen lyd i headsettet! Noen som vet hva som er feil?

 

Merk nå at denne tråden heter: *ny HW-butikk i norge: Dustin* og ikke *hjelp jeg har et problem med headsettet mitt*

Uansett.. kanskje du har glemt å installere en lyddriver til headsettet ditt? eller glemt å skru opp volumet på det? glemt å skru opp lyden på hvilken enn applikasjon det er du mangler lyd fra? (jaa.. noen glemmer faktisk det!)

Lenke til kommentar
Nei forumet er virkelig ikke som det var for bare få år siden hvor man hadde mindre av usaklig fjortissaktivitet :) Jeg må faktisk si jeg begynner å få avsmak for DustinHome takket være fjortissaktiviteten i denne tråden ;)

 

Hele jævla nettet blir bomba av fjortissaktivitet!

 

 

Hmm, frister å kjøpe Antec300. Tar litt mindre plass enn serverkassa jeg har nå.

dude jeg kjøpte en Antec300 fra dustin til servern men ente med at den ble min gaming pc :p

så se opp... for det!

Endret av wiak
Lenke til kommentar

Fikk en del komponenter i dag fra dustin.

Leveringstid / suport osv er veldig bra, men jeg la merke til at flere av eskene hadde tydelige skader på seg. deriblant CPU / kabinett osv. Er ikke posten sin skyll i og med at alle komponentene var pakket inn i en større eske. Tydeligvis blir ikke alt behandlet like fint. Jeg snakker såklart ikke om små rifter osv i eskene, men at flere hjørner var ordentlig trøkt inn slik at komponenter / kabinett var synlig uten og åpne eskene. Ikke særlig fornøyd med dette. Får se om alt fungerer som det skal når jeg snart nå har ferdig bygd. Dustin får en liten (-) pga dette.

Lenke til kommentar

Fikk kjøpt TV-en, og ifølge Dustin er den på vei. Så de er raske der. I følge sporingen er den kun registrert og ikke faktisk sendt, men det er jo bra de tar unna etter hvert, sp man kan være sikker på at den blir med traileren i morgen. Om det er Posten som leverer paller for Dustin også, så tar vel det to dager fra Oslo ti, Bergen, det er i hvert fall standard tror jeg.

 

Men joda, rask "utsending" og et pluss fra meg for å få en mail med beskjed om at den er sendt og. Det er flere, men ikke alle, som gjør det.

Lenke til kommentar
dude jeg kjøpte en Antec300 fra dustin til servern men ente med at den ble min gaming pc :p

så se opp... for det!

 

Skal gå fint, er lei av 25 kilos PC. Får vekta ned på 12-15 kilo med nytt kabinett. :p

Er vel mere bruks PC enn server, men er denne pcn som lagrer det meste av data.

Lenke til kommentar
Ikke noe nyttårssalg, men kommer kansje en liten kampanje for studenter, og flere kampanjer dukker opp fremover.

Har ikke helt skjønt dette med spesielle studentrabatter. Forsiden har jo hatt de samme 9 produktene siden jeg fikk studentkonto i slutten av november. Hvor er det man egentlig ser disse studentkampanjene?

 

Når man er logget inn som student er det heller ikke mulig å se den ordinære forsiden med alle tilbudene. Man må logge ut for å se dem, og så logge inn igjen for å kjøpe dem som student. Veldig dumt.

 

Det er riktignok en link nederst på forsiden der det står "ordinær forside", men den fungerer ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...