Gå til innhold

LES DETE VIKTIG! spill. pc .. tips


Anbefalte innlegg

hei bare så du veit det. hver gang dere spiller fks. farcry 2. når du er ferdig med ferien og gleder deg til og komme hjemm for og spille farcry 2 eller gta iv. endelig kommer man hjemm også blir det feil på spillet og systemet spillet kliker med lyd og såne ting. jeg har fly simulator x. når jeg kommer hjemm så står det fatal error så jeg må avinstalere det og instalere det på nytt igjen prøv og instalere det på nytt når du har vært på ferie det burde hjelpe lit...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter nøye analyse:

 

hei bare så du veit det. hver gang dere spiller fks. farcry 2. når du er ferdig med ferien og gleder deg til og komme hjemm for og spille farcry 2 eller gta iv. endelig kommer man hjemm også blir det feil på spillet og systemet spillet kliker med lyd og såne ting. jeg har fly simulator x. når jeg kommer hjemm så står det fatal error så jeg må avinstalere det og instalere det på nytt igjen prøv og instalere det på nytt når du har vært på ferie det burde hjelpe lit...

 

 

Hei

 

Når du kommer hjem fra ferien og gleder deg til å spille Far Cry 2 eller GTA IV, Så når du endelig kommer hjem så blir det feil på spillet, og systemet klikker. Jeg har Fly simulator X.

Når jeg kommer hjem fra ferie står det fatal Error så jeg må avinstalere det og instalere det pånytt og prøve det da.

Reinstallere det etter å vært på ferie burde hjelpe

 

har egentlig aldri vært noe problem?

Lenke til kommentar

Det utvises liten vilje til å debattere innenfor retningslinjene for forumet. Det blir servert gjentatte personangrep, beskyldninger og ufin debatt teknikk. I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innleggets art skal holdes i en høflig og saklig tone. Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst.

 

Om man ønsker og debattere dette på saklig og skikkelig måte, anbefales det å opprette en ny tråd med noe mere brodd. For alles beste stenges tråden.

 

Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...