Gå til innhold

Test: Chieftec HT-01B


Anbefalte innlegg

Hvorfor skal tven være så stor som mulig, 60" selger som hakka møkk mens alle boksene under tven skal være så små at man nesten ikke klarer å bygge..

 

 

helt enig , en "kurrant" forsterker har : 43,5 x 13,5 x 37,0 cm (BxHxD)

men denne har følgende , regnet om til cm for enklere sammenligning : Dimensjoner: 41,0 x 35,0 x 13,6 (BxDxH)

 

noe som tilsier at den faktisk er Tynnere , Lavere (marginalt) , og ikke like dyp som en forsterker ... kan ikke sjønne at det klages på at den er forstor i noen veier .

 

dett er heller ikke en storfosterker jeg sammenligner med

http://www.hifiklubben.no/produkter/hjemme...ceiver_sort.htm

 

jeg har hatt forsterkere som er betraktlig større i alle veier en dette .

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hadde det vært mulig med en litt mer forklarende hvordan dere fikk displayet til å virke? Endelig fått fjernkontrollen til å virke, men displayer nekter! Når jeg koblet USB kabelen direkte i en USB port, så reagerte maskinen iallefall. Men enda ikke noe liv i det.. What to do? Jeg har også fått et kabinett med defekt av/på bryter! (Av alle ting!!!) Så jeg måtte bruke reset bryteren til å skru på maskinen..

Lenke til kommentar

Har ikke virket så enkelt her.. Det stemmer at den skal kobles til via USB,, jeg fikk det ikke til via den interne, men fikk beskjed om at masknen fant noe greier. Men ble ikke noe mer på displayet.. Jeg får se litt videre, kanskje jeg har oversett noe :hmm:

 

 

EDIT: Lasta ned nyeste versjon av SW, da virka displayet :) Men merker at PSU støyer litt, jeg tror også at jeg må kjøpe 2x60mm vifter. CPU-kjøler blir satt på vurderings listen. Den er ikke akkuratt lydløs nei! :)

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...