Gå til innhold

Sjokolade er bedre med melk ved siden av ja?

-Serenity-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid syntes at sjokolade blir mye bedre med melk ved siden av. En kompis av meg fikk nyss i dette og var nærmest sjokkert over at noen i det hele tatt kunne tenke i slike baner! Jeg fikk en felles venn av oss til å innrømme at han også syntes melk og sjokolade var genialt, men førstenevnte kompis anser oss fortsatt som avvikere. Derfor trenger jeg all den støtte jeg kan få for å overbevise ham om at det er mange av oss! Bring it on!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ekke noen fan av melk generelt, men søstern har helt oppheng på sjokolade og melk. Dette gjelder også sjokolade kake. Hu spiser ikke sjokolade kake uten et digert glass melk :)

Skrevet

Stort sett alt med sjokolade på/i er mye bedre med ett glass iskald melk til! Også ren sjokolade, selvsagt. :)

Eneste er mørk sjokolade (70% +), den synes jeg smaker best med rødvin.

Gjest Slettet+8723
Skrevet
Melk forsterker smaken til sjokolade, spesielt Nugatti. NAM! :D

JEG ER IKKE ALENE:D

Jeg kan drikke ca 4-7 DL med melk om morgenen ved siden av 2 brødskiver med nugatti :p

Er melken som er best. Nugatti og brød smaker tørt og ekkelt uten :<

Skrevet (endret)

skal teste neste gang jeg spiser sjokolade :D har ikke smakt melk på flere år... liker det egentlig ikke

vennen min syns det er dritdigg med melk og sjokolade

Endret av yoye666
Skrevet
Skjønner ikke hvordan det kan ha seg at folk ikke liker melk. Et deilig kald glass med Tine Ekstra Lett, eller TEL for kort.

Og jeg kan ikke forstå det motsatte. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...