rambo555 Skrevet 10. september 2009 Skrevet 10. september 2009 Noen som spiller dette? Hvordan selger man gods? og hvorfor produserer ikke oljen mye lenger når jeg bygger en togstasjon i nærhetenfor å frakte det?
The Avatar Skrevet 10. september 2009 Skrevet 10. september 2009 Er lenge sidan eg har spelt dette spelet no men eg skal gjere mitt beste for å svare: Gods kan selgast i store byar, etterkvart som byane blir store så vil togstasjoner og lastebil terminaler akseptere gods. Når det gjeld det med olje produksjonen så trur eg at dette har med tilfeldigheiter å gjere. Om du les avisa så ser du at produsjonen i bedriftene aukar og synker regelmessig, det hender også at dei går konkurs av og til.
rambo555 Skrevet 12. september 2009 Forfatter Skrevet 12. september 2009 Slutter spillet automatisk etter år 2070? Hørte noe om det at det gjorde
-Tommy Skrevet 12. september 2009 Skrevet 12. september 2009 Oljeproduksjonen blir mindre når du bygger togstasjon der fordi at du tapper oljebrønnen, akkurat som i virkeligheten. Alle oljebrønnene vil etterhvert gå tom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå