Gå til innhold

Prosjekt "Verdens ende"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser bra ut, meen (sikkeret jeg som har lest litt fort mens jeg sitter på jobb) - Hva skal styringen styre?

 

Hei!

 

Fult mulig at jeg faktisk ikke har skrevet dette.

 

Styringen skal styre alle knapper, de som sitter på skjermen, start-knappen, omstart og andre knapper som nå blir skjult på innsiden av kassa :-)

Lenke til kommentar
Ser bra ut, meen (sikkeret jeg som har lest litt fort mens jeg sitter på jobb) - Hva skal styringen styre?

 

Hei!

 

Fult mulig at jeg faktisk ikke har skrevet dette.

 

Styringen skal styre alle knapper, de som sitter på skjermen, start-knappen, omstart og andre knapper som nå blir skjult på innsiden av kassa :-)

 

Det blir mye skumlesing på jobb, så hopper nok over litt! ;D

Lenke til kommentar

Plexiplatene skal ikke se ut slik de gjør nå. Mye monteres på disse, slik som kretskortene og pumpen, så det er en et par skruer som blir synlig på utsiden. De skal dekkes utvendig på en eller annen måte, men nøyaktig hva vet jeg ikke helt enda. Jeg vil at sidekantene skal stå i stil med resten av kassa. På toppen skal det ligge vann, en sandstrand, og helt øverst (grønt område på den semikjipe animasjonen) skal det komme på plass noen planter, gress, siv ol.

Lenke til kommentar
Er det bare meg, eller så det veldig skummelt ut å ha pumpa rett over minnebrikkene (forsåvidt hele hovedkortet...)?

Jeg regner med at det er gjennomtenkt, men siden jeg ikke ser noen tiltak enda, så spør jeg...

 

Jeg skal få på plass noen dreneringsplater. Om det faktisk skulle begynne å lekke, noe jeg tviler på, vil vanna det ledes vekk fra hovedkortet.

 

Bare meg eller så ut som pumpa ble i veien for ram og hovedkortstrømmen på det siste og 3. siste bilde?

 

Niks, det er godt med klaring på undersiden ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...