Gå til innhold

Hvilke er de beste kameratelefonene?


Saftis

Anbefalte innlegg

Hvilke mobiler er de beste kameratelefonene for øyeblikket?

Av det jeg klarer å lese meg frem til, virker W995 og Samsung Omni HD å være de som er på toppen nå? Liker egentlig ikke størrelsen på Omni HD, så vil helst unngå slike store mobiler med mindre de heter Iphone.

Hvordan ligger Iphone 3GS an i forhold?

 

Edit: Og er det noen mobiler rett rundt hjørnet som skal "revolusjonere" bildekvaliteten?

Endret av Saftis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

W995 er stort underlegen C905, så om du skal ha en av SE-modellene som er på markedet for tiden, så bør du stryke W995 til fordel for C905 om det er kamera som er i fokus. Den har mye bedre linse, zoom og har dobbel blitz, samt andre snedige funksjoner. Det er ikke lenge siden det var den beste kameratelefonen på markedet.

Lenke til kommentar

Har hatt nokia n95 8gb,og har nå samsung innov8. Mye bedre bilder på innov8 under alle lysforhold. Spesielt setter jeg pris på at den tar bilder av de faktiske lysforholdene,og ikke prøver å autojustere isoen så det ser ut som bildene er tatt på lyse dagen. Men n95 er absolutt ok,samsungen er bare mer som et ordentlig kamera+ at det er fokus og makro på videodelen.

Noen som har erfaring på hvordan videodelen på samsung omnia hd er når man kjører hakket under full oppløsning?

Lenke til kommentar
Tja kikket på Samsung Pixon 12, men kan ikke si at jeg er sånn overmåte imponert i forhold til hvor mye bedre et 10 år gammelt kompaktkamera er.

 

http://www.mobilen.no/tools/wip_v4/iframe_...nJmlkPTMwMjM0OA

 

Stusset litt på dette bildet jeg og. De andre bildene i testet var jo veldig bra. Tror du skal slite med å finne en mobil som tar vesentlig bedre bilder den denne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...