Gå til innhold

Acer Aspire 5935g tråden!


Thel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg også promlemer med lyden! I Spotify står det: There is a problem with your sound card. Spotify can't play music. noen ganger funker det, andre ganger ikke. Aargh! J***** irriterende!

 

Edit: Fant ut at minijacken på lyd ut er mye løsere en mikrofon og line-in eller hva det nå enn heter. Kan det ha noe med saken å gjøre?

Endret av Potetgull96
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Lurer på å kjøpe denna datan, står mellom denna og den timeline datan med 8 timers batteri tid..

 

men vet noen hvordan denna fungerer med vanlig windows vista, uten å oppgradere til windows 7. eller må man drive å laste ned alt mulig for å få det til å fungere.

 

Og noen bilder viser at datan har sånn liten enter tast og noen viser at den er stor/ vanlig entertast, så har denna datan stor eller liten ENTERTAST?

 

Håper noen kan svare=)

Lenke til kommentar
Starcraft:

Denne maskinen er i et helt annet segment enn timelinemaskinene. Hva skal du hovedsaklig bruke maskinen til?

 

En del bildebehandling, i photoshop og slikt.. pluss internettbruk, musikk, video og kanskje litt spill.. hadde acer aspire 6920 den med lydstyring på sida og den var jeg kjempe fornøyd med og funka helt utmerka=)¨

 

bra det var stor entertast

Lenke til kommentar

Hei. Har i dag installert 64-bit windows 7 Professional, og det har i all hovedsak gått veldig bra. Har tidligere kun kjørt discrete graphics på maskinen, og derfor ikke giddi å rote med acer powermanager eller hva det enn heter, dette systemet som switcher mellom de to grafikkløsnigenen. Ihvertfall, problemet mitt dreier seg om å justere lysstyrken når en kjører med ytelse fremfor strømsparing. På strømsparing er dette ikke noe problem, (dvs fn+venstre/høyre fungerer fint), men så fort jeg velger ytelse, virker ikke dette lenger (den beholder lysstyrken jeg hadde i det øyeblikket jeg byttet). Noen som har opplevd det samme, eventuelt har noen tips til hvordan jeg kan fikse det?

Lenke til kommentar

Jeg fikk min 5935g i posten for et par dager siden, har innstallert win7 64bit og er godt fornøyd så langt. Jeg tenkte å teste lyden mot hjemmekinoanlegget, men er brått usikker på hva slags kabel jeg har behov for. I spesifikasjonene står det at maskinen har SPDIF lydutgang, men på maskinen er det kun 3,5mm minijack lydutgang. Jeg har sett at det finnes optiske kabler med 3,5mm i den ene enden og Toslink i den andre, men jeg tviler på at denne er riktig ettersom jeg ikke ser noe rødt lys i utgangen. Jeg har ikke funnet noen coax kabel med 3,5mm i ene enden. Noen som vet om det er SPDIF utgang på denne og hvilken type kabel jeg i så fall trenger? Jeg har både Toslink og RCA inngang på forsterkeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...