Gå til innhold

Hva skjer i år 2012? Vil jorden gå under?


fsx

Anbefalte innlegg

Hva mener du med "Det de ikke tenker på er at mayaene visste at de var der lenge før langtidskalenderen "startet" " ?

 

Hvordan kom de seg ditt for 13 000 år siden, når det ikke fantes maya folk før år 2000 før kristus? og hvis de var så gamle, så burde vel strangt tatt kalenderen ikke starte på 3114, da har dem jo levd en del år før de mente at alt begynte...

Mennesket kom seg til det området rundt 11000 før kristus. Mayaene poppet ikke bare opp skjønner du.

 

Selvfølgelig ikke, men det heter forfedre det, skjønner du.

Hva er årsaken til at kalenderen starter i 3114, når de vet at de har levd mye lengre?

Who knows, hvorfor tror kristne at verden ble skapt 6000 år siden? Samme greia!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei har hørt at jorda kommer til og gå under i 2012 er det sant eller

 

Ja det er faktisk sant, jeg aner ikke hvordan en gjeng med indianere fant kom frem til det, men de har faktisk rett. Hvis du studerer litt kvantemekanikk, elektriskfelteori, relativitets teori samt termdynamik kan man faktisk regne seg fram til det.

 

Du skjønner all energi i verden blir stadig dårligere. Først trodde man at dette ville ta mange milliarder år, men så kom Einstein og relativiteten. Det innebærer at energi ikke bare blir "dårligere" på en linjer måte, men også relativt til fart, posisjon og tid. Det hele er ganske forvirrende, men det betyr at energi ikke bare blir dårligere nå, det blir også dårligere i fremtiden og i fortiden, men kvantemekanikken tilsier alt skjer nå og hele tiden. Altså fremtidens energi blir dårligere i dag samtidig som i går.

 

Siden energi og masse i grunn er akkurat det samme så vi komme til et tidspunkt der massen i universet er veldig dårlig. Dette vil gjøre at likevekten mellom de ytrekrefter som virker på universet og de indrekreftene i universet kommer i ubalanse.

 

Tidspunket for dette er anslått til en gang sent i 2011, så vil det ta litt tid for konsekvensene å vise seg, men når de først kommer vil de øke eksponseialt og innen desember 2012 vil universet som vi kjenner det i dag ikke eksistere.

 

Mitt råd til deg, nyt de siste åra du har igjen. Det gjør jeg.

Lenke til kommentar
Mayaene trodde ikke at verden ville gå under bokstavelig talt. Fks. Filmen 2012 er overdreven. De trodde på en ny begynnelse og en ny sjanse. Kalenderen deres er som sagt veldig presis, mer presis enn vår gregorianske.

Nettopp, folk har fått for seg at de trodde det. Mayaene måtte jo ha en dato hvor kalenderen sluttet, det kunne likesågodt vært 2000 eller år 3000.

Lenke til kommentar
hei har hørt at jorda kommer til og gå under i 2012 er det sant eller

 

Ja det er faktisk sant, jeg aner ikke hvordan en gjeng med indianere fant kom frem til det, men de har faktisk rett. Hvis du studerer litt kvantemekanikk, elektriskfelteori, relativitets teori samt termdynamik kan man faktisk regne seg fram til det.

 

Du skjønner all energi i verden blir stadig dårligere. Først trodde man at dette ville ta mange milliarder år, men så kom Einstein og relativiteten. Det innebærer at energi ikke bare blir "dårligere" på en linjer måte, men også relativt til fart, posisjon og tid. Det hele er ganske forvirrende, men det betyr at energi ikke bare blir dårligere nå, det blir også dårligere i fremtiden og i fortiden, men kvantemekanikken tilsier alt skjer nå og hele tiden. Altså fremtidens energi blir dårligere i dag samtidig som i går.

 

Siden energi og masse i grunn er akkurat det samme så vi komme til et tidspunkt der massen i universet er veldig dårlig. Dette vil gjøre at likevekten mellom de ytrekrefter som virker på universet og de indrekreftene i universet kommer i ubalanse.

 

Tidspunket for dette er anslått til en gang sent i 2011, så vil det ta litt tid for konsekvensene å vise seg, men når de først kommer vil de øke eksponseialt og innen desember 2012 vil universet som vi kjenner det i dag ikke eksistere.

 

Mitt råd til deg, nyt de siste åra du har igjen. Det gjør jeg.

'

Ikke skrem guttungen nå da.

Lenke til kommentar
hei har hørt at jorda kommer til og gå under i 2012 er det sant eller

 

Ja det er faktisk sant, jeg aner ikke hvordan en gjeng med indianere fant kom frem til det, men de har faktisk rett. Hvis du studerer litt kvantemekanikk, elektriskfelteori, relativitets teori samt termdynamik kan man faktisk regne seg fram til det.

 

Du skjønner all energi i verden blir stadig dårligere. Først trodde man at dette ville ta mange milliarder år, men så kom Einstein og relativiteten. Det innebærer at energi ikke bare blir "dårligere" på en linjer måte, men også relativt til fart, posisjon og tid. Det hele er ganske forvirrende, men det betyr at energi ikke bare blir dårligere nå, det blir også dårligere i fremtiden og i fortiden, men kvantemekanikken tilsier alt skjer nå og hele tiden. Altså fremtidens energi blir dårligere i dag samtidig som i går.

 

Siden energi og masse i grunn er akkurat det samme så vi komme til et tidspunkt der massen i universet er veldig dårlig. Dette vil gjøre at likevekten mellom de ytrekrefter som virker på universet og de indrekreftene i universet kommer i ubalanse.

 

Tidspunket for dette er anslått til en gang sent i 2011, så vil det ta litt tid for konsekvensene å vise seg, men når de først kommer vil de øke eksponseialt og innen desember 2012 vil universet som vi kjenner det i dag ikke eksistere.

 

Mitt råd til deg, nyt de siste åra du har igjen. Det gjør jeg.

 

 

Regner med at du kødder, hvis ikke så kan du jo vise meg kilder til alt dette :)

Lenke til kommentar
Mayaene trodde ikke at verden ville gå under bokstavelig talt. Fks. Filmen 2012 er overdreven. De trodde på en ny begynnelse og en ny sjanse. Kalenderen deres er som sagt veldig presis, mer presis enn vår gregorianske.

 

At de trodde på en ny sjanse har jeg hørt før, sammen med en del andre meninger på hva kalenderen mente også :p

 

Begynner snart å lure på om mayane bygde en tidsmaskin og dro frem i tid for å lage kalenderen sin så nyaktig at den til og med hadde med en begynnelse som ikke stemmer og en slutt som er umulig å forutsi.

 

Hva gjør kalenderen dems mere nyaktig egentlig ? Om vi ser bort fra de 2 store feila som kan komme av religiøse grunder.

Endret av myrdan
Lenke til kommentar
Og hvis man plusser sammen datoen får man tallet 27, og det er så mange bøker som det er i det nye testamentet!!!!1111

 

Og 1+1+1+1 = 4, 27 / 4 = 6.75 - Det har ingen sammenheng med noe! SHIT!

 

Joda, det er 4 evangelier i DNT, og når man deler antall bøker det er i DNT på 4, får man et tall: 6,75

Og hvis man plusser sammen sifrene i dette tallet, så er det min alder! 18!

 

Og jeg er født i 1991. Når man plusser sammen sifrene i dette tallet, får man 20, og det er sikkert da jeg skal dø!

Jeg fyller 20 i år 2011.

Og som alle vet, er 2011 starten på verdens undergang!

 

Verden dør når jeg dør! Jeg er fra denne stund deres profet.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Og hvis man plusser sammen datoen får man tallet 27, og det er så mange bøker som det er i det nye testamentet!!!!1111

 

Og 1+1+1+1 = 4, 27 / 4 = 6.75 - Det har ingen sammenheng med noe! SHIT!

 

Joda, det er 4 evangelier i DNT, og når man deler antall bøker det er i DNT på 4, får man et tall: 6,75

Og hvis man plusser sammen sifrene i dette tallet, så er det min alder! 18!

 

Og jeg er født i 1991. Når man plusser sammen sifrene i dette tallet, får man 20, og det er sikkert da jeg skal dø!

Jeg fyller 20 i år 2011.

Og som alle vet, er 2011 starten på verdens undergang!

 

Verden dør når jeg dør! Jeg er fra denne stund deres profet.

 

 

 

Vel hvorfor ikke? ...-er jo ikke noe dårligere historie din enn den andre eventyrklubben sin... 63713938.qaEEdjG9.popcorn.gif

 

-

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...