Gå til innhold

Sluttet å snuse, trenger ny øljekker ;D

dTd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Ja jeg har da sluttet å snuse, greit nok i seg selv, men snusboksen var min faste øljekker på fylla... Så lurer på om dere har noen gode forslag til noe annet jeg kan ha i lomma som fungerer fint som det? Er litt kjipt å drive å løpe rundt med øljekker i lomma på fest liksom ;p Tlf og tenner er uaktuelt ;p

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Lighter?

Finnes jo alltids belter som kan brukes også, men litt surt å søle i det området...

Endret av dePt
Skrevet

Lighter?

Trenger ikke røyke selv om man har lighter i lomma.

Ellers kan du alltids åpne på harde kanter osv.

Skrevet (endret)

Er altids noen brusflasker som ligger rundt omkring når man er på fest, bare ta å bruk det. Ellers så er jo lighter et godt forslag.

Endret av Cpt
Gjest Slettet+981287349
Skrevet

En kompis av meg åpner ølet sitt med et belte, er en åpning bakom beltet.

Skrevet
En kompis av meg åpner ølet sitt med et belte, er en åpning bakom beltet.

Ja, man får hvertfall kjøpt det på 50/50 her i Narvik, visst jeg ikke tar så alt for mye feil er det et Wesc belte?

Skrevet

hmm lighter er jo ikke dumt, selv om jeg ikke røyker... men er jo en del damer som røyker :cool:

Belte vet jeg ikke helt, har en del belter og bruker det som passer best der og da så spørs om et nyt spenne/belte vil passe bra med alt :p

flere gode forslag? ^^

Skrevet

Kvifor er "åpne øl med ei anna øl-teknikken" så lite utbreidd? er jo heilt fantastisk, bortsett fra når du berre har ei øl igjen, då må du låne ei øl av en kamerat til og åpne med. Lær deg den, det er jævla maskulint og drar damer i tillegg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...