Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er vel nummer 9 i køen elns :thumbs: Men det teller jo ikke, så ikke noe å være så innmarig glad for.

EDIT: Jeg var visst flyttet langt bak, er nå nummer 220 i køen.

Endret av Sameboe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forresten, dette er min første gang på TG, og jeg har et spørsmål.

Jeg vil bestille billetter for to av vennene mine, som jeg skal dra med, og sitte med. Kan jeg, aleine, bestille de tre billettene, binde hver billett til hver person (Begge har PTN accounter), og så seate billettene ved siden av hverandre? SLik at vi sitter sammen?

Skrevet
Jeg var nummer 15 elns til å melde meg på lotteriet. Nå er jeg nummer 763 i køen. Det passer ganske godt, i og med at jeg ikke har penger før på nyåret.

Det er en halv time siden jeg var nummer 220, nå er jeg 93... Det går fort!

Skrevet
Det var det jeg fant ut. Jævla drit.

Jaja. Jeg har jo pengene på konto. Problemet er bare at jeg har jaggu ikke særlig mye mer penger på kontoen.

Jeg har ikke penger en gang :scared: Her blir det å smiske med noen til å legge over penger til mamma :eek:

Skrevet (endret)

bilettene har kommet ut allerede ja :p

har ikke fått med meg det før nå, plass nr 1022 er ikke akkurat grom-plassen...

Forresten, dette er min første gang på TG, og jeg har et spørsmål.

Jeg vil bestille billetter for to av vennene mine, som jeg skal dra med, og sitte med. Kan jeg, aleine, bestille de tre billettene, binde hver billett til hver person (Begge har PTN accounter), og så seate billettene ved siden av hverandre? SLik at vi sitter sammen?

jepp, du kan sette brukere på dine biletter, så kan de/du(husker ikke helt) velge seater, denne personen velger plasser til ale.

alle må ha PTN-kontoer...

Endret av aklla
Gjest Slettet+6132
Skrevet

Jeg er nummer 63 nå, så regner med at jeg har billettene mine i løpet av dagen :wee:

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Kjenner TG-følelsen kommer litt snikende innpå nå ja, så da er det vel på tide å begynne å glede seg litt.. :wee:

Skrevet (endret)

279 nå :D dette går virkelig fort! :D

EDIT; Kanskje ikke så fort! :D men holder :)

EDIT 2; 277 NÅ! Noen som vet om denne hastigheten greier å få meg til shopen idag? :)

Endret av TehJøran
Gjest Slettet+6132
Skrevet
Når jeg kan kjøpe billetter når jeg har kommer frem i køen, hvor lang tid har jeg på meg da?

72 timer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...