Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det gjør det, og jeg vil vite hvordan og hvorfor. Det er en kjent sak at det trekker enkelte steder i skipet, men jeg tror ikke HW-rekka skal være spessielt utsatt. Og det er ganske irriterende.

Skrevet (endret)

Jeg sitter jo med jakke og pledd og flanellskjorte jooo. Jeg har nettopp vært i varme, klamme, deodorantfrie Afrika, jeg tåler litt svettelukt nå.

Edit: Wuuuuhuu, sjekk Heilage på scenen.

Endret av Lemon
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Fullstendig enig. Hadde tenkt å ta en nattlig dusj, men det frister lite i denne temperaturen.

Dusjvannet er jo ikke varmt engang! Iskalt var det :thumbdown:

Skrevet

Hih. I garderoben jeg fikk i sta var det en dusj med varmt vann. Kunne til og med stille på temperaturen. :love:

Det har jeg alltid drømt om...

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Når jeg dusja i dag har temperaturen på vannet helt ok, og det var ikke en av de dusjene en kan stille temp på.

Skrevet

Hih. I garderoben jeg fikk i sta var det en dusj med varmt vann. Kunne til og med stille på temperaturen. :love:

Det er en i alle garderobene. Men du burde ikke si det til alt for mange, for da er det ikke lenger noen som tar de kalde dusjene. Tenk egoistisk.

Skrevet

Er noen ganger jeg har dusja hvor den dusjen ikke har funka som den skulle. Evt. at det var nesten tomt for varmtvann. Så jeg har sjeldent store forhåpninger om varmt vann når jeg går for å dusje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...