Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet
I morgen blir det G35, 10m internett kabel og noen nye vifter :D

På meg blir det antagelig 30m nettverkskabel (Cat 5E), veggfeste til PC-skjermen (for å ha inne i hylla), og MW2 og/eller skjermkort, i morgen ;)

Nice, nice, nice :D MW2 og [/og] skjermkort ;) Ikke noe eller :p

Det blir nok i så fall som et midlertidig skjermkort (til TG osv), som senere vil havne i en server, om jeg finner ut at jeg trenger noe bedre til hovedmaskina ;) Veggfestet er forøvrig det billigste jeg fant :p Skjermkorter blir i så fall et brukt Asus Radeon HD4850 Matrix, for å erstatte GF 8400GS ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg har 71cm benk her hjemme :S

får modifisere på den hjemmelagde kontor stolen jeg da :p

Jeg har 200 cm rett kontorbenk og ett gjørne.. I NEED MORE!!

Skrevet

200cm høy rett kontorbenk? :O

Skrevet

200cm høy rett kontorbenk? :O

Åja, i høyde xD Nei Missforsto, tordde nesten karen hadde 71 cm bred kontorbenk xD

Skrevet
Er det forseint og retunere billetter? Skal flytte i April, så mulig jeg trenger pengene. :p

Jada, de kan refunderes på PartyTicket. ;) Står 'refund' ett eller annet sted.

Skrevet
Noen som vet hvor lenge det er mulig da? Kompisene mine kommer vell til og bli pissed, siden jeg skulle kjøre osv. :p

Fra gathering.org:

Siste frist for refundering av billett vil bli annonsert senere.
Skrevet
Noen som vet hvor lenge det er mulig da? Kompisene mine kommer vell til og bli pissed, siden jeg skulle kjøre osv. :p

TG > flytting.

Jeg ville dratt på TG. ^^

Skrevet

Men jeg tror du må ha inngått en avtale med The Gathering for å kunne kjøpe Pro Gamer-billett..

Som tidligere år tilbyr vi billetter både for de som drar på The Gathering for å utfolde seg kreativt, og de som vil kalle seg "pro-gamers". Begge disse billettypene krever godkjenning, og vil være tilgjengelige på partyticket.net fra torsdag 14. januar, klokken 21:00.

gathering.org

Skrevet
Er det forseint og retunere billetter? Skal flytte i April, så mulig jeg trenger pengene. :p

Snakker du om pengene for billetten eller pengene du evt. kommer til å bruke på TG? Oppholdet trenger ikke koste penger, vettu. Jeg brukte >400kr ett år. Utenom skyss såklart.

Skrevet

Hadde virkelig ikke trua på TG i år siden jeg ikke fikk kjøpt i starten og stod som nr 571 i den vente køa, men idag fikk jeg kjøpt bilett : D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...