Gå til innhold

Er messenger-bager "gay" ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nei, det er ikke "gay". Det er bare et spørsmål om du tør å skille deg ut fra mengden med en slik veske eller ikke...

Vil ikke akkurat si man skiller seg ut fra mengden med en messenger bag. Det er rimelig standard.

Skrevet

Jo, du blir automatisk homofil dersom du kjøper en messengerbag....

Seriøst? Det er ikke gay, det ser bra ut og er nokså praktisk - ihvertfall dersom du ikke skal bære på en del vekt.

Gjest Slettet+9817234
Skrevet

Noen som har erfaring med rockmerch.no, btw?

Skrevet

hmmm.

Tror dette her er individuelt. Får du tanker om nakne menn når du ser på den?

Får du en umettelig lyst til å ha het rompesex hele natten lang?

Om ikke, nei. Det burde gå greit.

Skrevet

Jeg skjønner godt at trådstarter stiller spørsmålet. Det er litt tabu for menn å bruke vesker. Ettersom det er feminint, og da homofilt.

Men datavesker som trådstarter spør om, er såpass robust designet at det ikke får denne feminine effekten. Sleng den rundt skulderen, ha stroppen lang slik at den henger ved hofta. FOR ALL DEL, ikke heng den under armhulen, da blir du homofil ja. Den skal henge langt nede.

Skrevet

Det overasker meg at du ikke går bananas over at trådstarter ikke sier skulderveske i stedet for messenger bag, Ramius. Sist noen gjorde den brøleren var det jo full pakke med skriftstørrelse 72 og alt.

;)

Skrevet

Jeg står fortsatt ved at majoriteten av dere, demonstrerer dårlige språkferdigheter daglig her på forumet. Det er like irriterende hver gang, og spesielt når man bare ved å bruke hodet litt - kan finne et helt passend norsk ord. Som i dette tilfellet, med "skulderveske", "dataveske", "PC veske" osv.

Skrevet

Kan se for meg at det ser ganske dumt ut om den sitter høyt oppunder armen egentlig, men hvor homofilt det er vet jeg nå ikke... Syns forresten at menn som går med vesker er stilige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...