Gå til innhold

Den store Batman: Arkham Asylum tråden! SI DIN MENING!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jada, likte demoen veldig godt. Virket som ett solid spill dette her, skal kjøpes når prisene har sunket litt :)

Vil nok si at det er godt invisterte penger uansett om du betaler 599 eller 300 liksom :p Tar sikkert ikke lange tida før en eller annen leverer inn spillet til en butikken, og du får kjøpt spillet lite brukt ganske rimelig ;)

Lenke til kommentar
Nå har jeg satt meg fast! Skal inn på intensive treatment, men så har plantene til Poison Ivy dekt til inngangen, noen som har peil på hvordan jeg lurer meg inn?

Er som regel innganger på taket eller i vents ovenfor inngangen. Det finnes ikke noe flame-attack, aner ikke hva den posteren mener.

 

Lenge siden jeg har spilt et så gjennomført, detaljert og atmosfærisk spill. Kan bokstavelig talt ikke huske sist gang jeg spilte et spill med så bra pacing/flow. Her blir man ikke irritert av av kronglete kontroller, dårlig signposting eller irriterende leveldesign, de har virkelig sørget gjort en god jobb med QA/testing her. Må også nevne fantastisk bra voice acting av mark hamill og resten av castet, sammen med et kult utvalg av "audiotapes" (likt de i bioshock).

 

Det eneste negative jeg har å si er noen boss-sekvenser som brukes om igjen, merkelig kvalitetsforskjell på "cinematics" og ingame cut-scenes (cinematicene er utrolige) og kanskje gjøre noen av gadget-ene tilgjengelig tidligere. Det er også en bosskamp som holder på litt for lenge, de som har spilt den forstår sikkert hvilken jeg sikter til. Dette er egentlig bare småplukk, fordi dette er et av årets beste spill. Brutal Legend og CoD er kanskje det eneste som kan overgå dette spillet i år.

Endret av Syvertsen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Kjøpte det for 499,- på Spaceworld på Torsdagen og har ikke angret i det hele tatt. Som andre sier, så er dette et bunnsolid spill som virkelig fenger og unngår å gå i fellen som det kunne ha gått i, nemmelig å ha store referanser til den siste Batmanfilmen. Jokeren er akkurat slik jeg hadde håpet han var og friheten er relativt stor, til tross for at det er noe linært. Å kjøpe på PS3 gir et lite pluss med tanke på å spille som Joker i challenge maps og han er heller ikke bare batman med jokerskinn. Han har egne triks og knep som gjør han til en utfordrende og morsom figur å spille som. ^^,

Lenke til kommentar

Har nå spilt Arkham Asylum i ~12 timer i strekk hos en kompis, og har 34% complete. Vi har storkost oss og syns spillet er kjempebra.

Masse småsnacks på siden av hoved-story'n som tilfredstiller våre kresne ps3-værhår.

 

Grafikk, historien, spillbarhet, variasjonen, alt er generelt bra gjennomført. Og Batman er barsk som fy :D

 

Stort pluss til ekstramaterialet som gir deg veldig mye dybde i spillet som bl.a. character info om alle som har deltatt i Batman-universet.

 

Alt i alt, et topp 5 spill!!! Løp og kjøp!

Lenke til kommentar

266 kr. inkl frakt fra play-asia.org(Xbox 360) hvis du kjøper med VISA(da får du 20% avslag)

 

Sender du dem mail i forkant av bestilling, så setter de halv pris på pakken sånn at du slipper å betale toll. Og vips, et tilsynelatende amazing spill til en ganske så amazing pris:)

Lenke til kommentar

Dette er et helt sinnsykt bra spill. Det eneste jeg har å utsette på det er at det er litt for lett. Spiller på hard og har ingen problemer med å ta ut et rom på 15 thugs. Dette er takket være et helt fantastisk bra kamp system. Dette spillet deler for min del førsteplassen for gjennomført nærkamp med ninja gaiden black.

 

Når jeg begynte å spille dette spillet fikk jeg tilbake en følelse jeg har savnet lenge. Jeg hadde det barnslig artig med et videospill igjen. Jeg har spillt mange gode spill på xbox360, men dette er ett av få som gir meg en skikkelig god følelse når jeg spiller det.

 

Spillet blander plattform, kamp og oppgaveløsning på en utrolig sømløs måte, hundrevis av små ekstragåter fører til at man blir litt lenger i flere av rommene for å finne ut hva the riddler hinter til. Dette er et å få spill som jeg kommer til å spille gjennom en gang til senere på grunn av alle de unike stedene og hendelsene som tar plass, og alle de forskjellige måtene å renske et rom fullt av thugs i.

 

Jeg gjenntar det andre har sagt utallige ganger før meg. Man føler seg som The Goddamn Batman.

 

NB: Jeg fikk en dvd som hadde en feil på seg slik at jeg ikke kom forbi et nivå i spillet. Jeg dro ned til Game i Trondheim hvor jeg kjøpte spillet og forklarte saken. Den hyggelige mannen med SMB t-skjorte bak disken byttet spillet med et smil uten å kreve kvittering en gang. Sa han kjente meg igjen. Helt fantastisk service som mest sannsynlig garanterer at jeg handler på kun Game fremover.

 

* Applaus *

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Rundet det i forigårs og i går satt jeg og dama og tok resten av riddlene, så nå mangler jeg kun den siste steinen til "spirit of Arkham". ^^,

 

Meeen mistenker at jeg muligens må ty til internett for å finne den. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...