Gå til innhold

Securitas - Arbeidsoppgåver osv. ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En i klassen min prøvde å få utplassering hos securitas men han fikk bare beskjed om at de ikke kan ha folk på utplassering pga sensetiv informasjon.

Forresten IKKE velg dagligvarebutikk til utplassering :p noe som jeg gjorde i SS VG1... det var skam kjedelig :p

Endret av Sippe
Lenke til kommentar

Har gått salg å service selv, to jeg gikk i klassen med på vg2 var utplassert der, og er nå lærlinger der.

 

Hva de gjorde varierte med noen ukers mellomrom tror jeg. Gå rundt på kjøpesenter, rundt i handlegata, noe kontroll greier på flyplassen, se på skjermer til overvåkingskameraer osv. Hørtes ikke interessant ut syntes jeg, men de trivdes begge to virket det som.

Lenke til kommentar
Takk for linken, mykje nyttig informasjon der. Fekk svar på ein del spørsmål.

 

Kaktuz: Lurer enkelt å greit på kva oppgåver eg får hvis eg blir utplassert hos Securitas. Sitte på kontor? Være med på utrykninger? osv. :)

 

Kommer helt an på, det er som du sikkert har sett på securitas.com, mange tjenestegrener. I noen av de er det utrykninger, noen er det bare kontorarbeid.

 

Hvis du skal være utplassert tviler jeg på at du får konkrete oppgaver siden det koster å gi opplæring, og siden Securitas ikke tjener stort på å ha en 16åring på utplassering blir det lite lønnsomt.

 

Jeg tror neppe det blir veldig morsomt å være utplassert i Securitas (eller noen andre firma for den saks skyld :p), men det kan gi innsikt og interesse for muligens å jobbe der som lærling senere.

 

Du kan evt høre med Securitas Direct om du kan få være utplassert der, da lærer du nok en del du kan komme til å få god bruk for hvis du tar læretiden/får jobb i Securitas AS senere.

Forskjellen mellom Securitas Direct og Securitas AS sier neppe folk som jobber der mye, men hvis jeg fikk hospitere hos noen av våre samarbeidspartnere hadde det utvilsomt vært Direct.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...