Gå til innhold

Spotify godkjent for Iphone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da gjenstår det bare å vente på at programmet skal bli tilgjengelig på AppStore. Jeg er spent på å se hvor mye som er forandret fra videoen de viste oss i juli.

Skrevet

Gode ting. Om de bare hadde giddet å lage en WM versjon og...

Meh, før den tid kommer har jeg vel kastet mobilen i veggen for lenge siden og kjøpt en Android.

Skrevet
Da gjenstår det bare å vente på at programmet skal bli tilgjengelig på AppStore. J

Vel, det gjenstår en ting som (nesten) er viktigere enn det, og det er å få spotify til å kjøre i bakgrunnen.

Skrevet
Noen som vet sånn ca hvor lang tid det tar fra en app er godkjent av Apple til den dukker opp i AppStore?

Jeg hørte noen snakke om at den kom til å bli tilgjengelig i butikken iløpet av neste uke, men ingenting er sikkert.

Skrevet
Vel, det gjenstår en ting som (nesten) er viktigere enn det, og det er å få spotify til å kjøre i bakgrunnen.

Det vil nok ikke komme. Du har to alternativer, jailbreak eller kjøp Android.

Skrevet (endret)

God ting for spotify, kanskje de endelig kan begynne å tjene litt penger

edit:

Nå blir vel spørsmålet, kommer det til å bli godkjent for appstore I USA senere i år:P

Endret av Vipera
Skrevet

"Det skal mye til å få programmer godkjent i App Store om det kan spores et snev av konkurranse mot de programmene som er i Iphone originalt."

En utrolig tullete og i beste fall unøyaktig generalisering. Det kan gjelde for noen få program som utgjør kjernefunksjonalitet i iPhone, der Apple av logiske grunner er mer restriktive enn ellers. Men jeg ser ikke for meg at det er spesielt store problemer med å få godkjent f.eks et kalkulator-program som "konkurrererer" mot kalkulatorprogrammet som Apple leverer :p

Skrevet
"Det skal mye til å få programmer godkjent i App Store om det kan spores et snev av konkurranse mot de programmene som er i Iphone originalt."

En utrolig tullete og i beste fall unøyaktig generalisering. Det kan gjelde for noen få program som utgjør kjernefunksjonalitet i iPhone, der Apple av logiske grunner er mer restriktive enn ellers. Men jeg ser ikke for meg at det er spesielt store problemer med å få godkjent f.eks et kalkulator-program som "konkurrererer" mot kalkulatorprogrammet som Apple leverer :p

Ehm, nei.

Skrevet (endret)

Kjøpte Spotify Premium bare fordi dette ser så sabla bra ut. Ikke at jeg har iPhone lengre (knust glass), men uansett om min neste telefon blir iPhone 3GS eller noe annet, så ser Spotify ut til å bli en slager. Offline modus gjør det jo overflødig å bruke iTunes/laste ned musikk lengre.

Endret av apollox
Skrevet

Ehm, nei.

Ehm, jo. Selv om ikke du skjønner logikken, kjenner til bakenforliggende årsaker eller er enig i prioriteringene, så ligger det mye logikk bak det meste Apple foretar seg. ;)

Skrevet

Fra for iPhone-brukere dette :)

Skulle dog ønske de ikke holdt så kjeft om en S60-utgave.

Android-utgaven er de i det minste villig til å kommentere.

Anyways - kos dere iPhone-brukere, yet again you're getting things first.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...