Gå til innhold

Nokia N900 - Den store diskusjonstråden


Mr. P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Posten tok ikke noe toll\avgifter for min pakke, tot pris 750 inkl frakt og batteri.

 

Funnet 1 feil idag, den bryteren til kameraet raslet..

 

Så jeg har splittet opp mekanismen og satt på to tape biter for å hindre framtidig rasling.

 

Etter 10 timer i dag med flere tlf samtaler, dual gsm\3g konstant opp-koblet mot Internett var den nede i 73% :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

knallbra er vel å ta i litt ? :p når kameraet på min gamle n82 er like bra, om ikke bedre :p

 

 

Det er samme kamera som på N82, men N82 har xenonblits, altså bedre bilder når det er mørkt/dårlige lysforhold... N82 hadde et av de beste kameraene tilgjengelig i sin tid...

 

Litt anen linse...

 

N900 2.8-5.2 - 2x LED lys

N82 2.8-5.6 - 1x Xenon blitz

 

N900 var aldri ment å være en "kamera tlf" da hadde den hatt skikkelig blitz. Men å si at kameraet er dårlig er vel å ta hardt i.

 

Min forige tlf var N82 btw, N80 før den igjen :p

Endret av SatanClaws
Lenke til kommentar

Er iaf ikkje nåke problem å flasha, det har eg sjølv gjort på min. Og eg brukar windows 7 som det nåken plassar står at det ikkje går på. Følgte no berre ei veiledning som eg fant via google. Tok backup før eg begynte, så då hadde eg alt av meldingar, kontaktar, kalenderar m.m. :)

Lenke til kommentar

Da har min 900 tatt kvelden etter et ufrivillig bad. :cry:

Har forsikring,og er jo litt spent på hvordan det kommer til å gå...

Min første tanke er uansett å skaffe meg en ny så fort som mulig,siden jeg er veldig godt fornøyd etter et års bruk.

Eller..kansje ikke?

Hva mener dere andre 900 eiere? Hva erstatter man en NOKIA N900 med??

Lenke til kommentar

Da har min 900 tatt kvelden etter et ufrivillig bad. :cry:

Har forsikring,og er jo litt spent på hvordan det kommer til å gå...

Min første tanke er uansett å skaffe meg en ny så fort som mulig,siden jeg er veldig godt fornøyd etter et års bruk.

Eller..kansje ikke?

Hva mener dere andre 900 eiere? Hva erstatter man en NOKIA N900 med??

 

Jeg vurderer å selge min hvis det er av interesse

Lenke til kommentar

Skulle jeg skaffet meg en erstatter i dag ville det vært htc desire z. Desverre er den like tung, og ikke like åpen. men er jo litt misunnelig på app utvalget til iphone4 og android. selv om det er lite jeg virkelig savner. jeg vil uansett virkelig savne multitaskingen, generell tweaking som n900 byr på og mulighet til penn og klipp og lim funksjoner. Mye proffere enn konkurrentene har, samtidig som brukervennlighet i noen områder er bedre på de to nevnte os`ene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...